om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

söndag 2 oktober 2011

Vad är klockan

God eftermiddag mina kära ;)
Ja, inte blev det någon speciell sol här idag.
Fast det har varit ganska varmt och skönt ändå.
Så njutit har vi allt gjort, hihi.


Nu är hela familjen nyss hemkommen från 
övningskörning.
 Både med bil och MC.
Becca kör bil som en gud och Michis
börjar närma sig det med sin lätta motorcykel :)


Nu blir det en god kopp kaffe och så ut i trädgården igen.
Måste ju passa på när vädret tillåter.
Snart, snart, är det slut med det.
Och då ska det mysas inomhus...
Eller njae, kanske inte, hihi
Har nog lite att göra inomhus också ;)


När jag var hos Marie på
Himmel På Jord 
i veckan, kom jag även hem med denna klocka.
Letat efter en svart liten klocka ett tag nu, och så bara stod den där.
Det stod Nettan på den, hihi


Den fick en plats i vardagsrumsfönstret vid soffan.
Så man lätt kan se när man får lov att gå och sova på kvällen, hihi
Jag är ju så kvällstrött. Jag sitter ofta i soffan på kvällen 
och väntar på att klockan ska bli så mycket att det är ok att
hoppa i säng,,,
Tänk att man kan känna att en viss tid är för tidigt ;)
Jag hoppar ofta i säng vid tio.
Men nio hade varit skönt ibland.
 Men då känner man sig lite "konstig"
om man lägger sig så tidigt...hihi.
Och egentligen spelar det ju ingen roll, 
eller hur ?

Nu får jag önska er alla en kön söndagkväll.
I morgon är det måndag igen....
<3

8 kommentarer:

  1. Fin klocka :)

    Detsamma till dig. Ha en härlig söndagskväll.

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Härligt när ungarna börjar köra riktigt bra! Min son kör hur bra som helst nu med, det är bara den där teorin som är tuff:(
    Skit tuff klocka du har köpt:))) Det där med kvällstrött känner jag igen;) Fast jag kan nog lägga mig vid nio ,tio tiden ofta;))))

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hejsan goa du!

    GRATTIS - du vann i min utlottning! Så skoj att en av mina äldsta bloggvänner vann imin första utlottning... Maila mig din adress så kan jag skicka vinsten.. jenny.stockhaus@soderhamn.se

    Jag brukar också gå och lägga mig "tidigt".. försöker komma isäng vid 22 annars är jag sååå trött när klockan ringer vid 5.45...

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. Halloj gummegumman!
    Grattis till vinsten... din lilla toka, knep den mitt framför näsan på mig, hihi! ;)
    Här har varit strålande solsken och nästan högsommarvärme hela dagen. Mamsen och papsen gjorde ett impulsbesök och följde med för att kolla in W på simskolan.
    Superfin klocka tant har hittat men jag tror nog att tant är lite dålig på att läsa... kan inte tant se att det står "Emma" på?!? ;)

    Kramelikramkramkram <3333333

    Pssst.... jo, visst, jag är såååå trött på den där förbaskade lådan så vi måste nog träffas snart, hihi! ;) Kom med ett förslag så får vi se om vi kan synka någon tid.

    SvaraRadera
  5. Jätte snygg klocka!! Själv är jag en nattuggla och blir som piggast efter kl 21.. framåt kl 01 brukar jag oftast tvinga ner ögonlocken. Önskar jag kunde vara en morgonmänniska! Trevlig kväll! kram kram

    SvaraRadera
  6. Halloj gumman
    Vilken häftig klocka du hittat :)
    Ja du de där med att lägga sig är svårt iallafall i tid hi hi vill gärna bli runt elva här...de ångrar man på morgonen när klockan ringer ...
    Ha en skön kväll och sov sött.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  7. Vilken söt liten klocka o så fint du dukat här nedanför!

    Ha det bra!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  8. Hellojsan fina!
    Så söt & rolig klocka du fått tag på :-)
    Idag har jag sprungit mellan datorn där jag håller på att lägga in alla nya varor i webbutiken till butiken där jag packat upp och prismärkt nyhemkomna varor & tillbaka till datorn igen, så det har varit gudomligt väder för dessa aktiviteter....:D
    Önskar dig en underbar vecka!
    Kramizar Anita K

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad