om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 3 oktober 2011

så värmade glad




Ååå så glad jag blir !!
Kan det bli  bättre på en måndag, hihi
Jag som hatar  måndagar ;)

Jag har fått en vänaward  av super söta Carina med bloggen som heter just
Min bilder

Uppdraget som följer med denna award ingår att jag ska brodera ut början på några meningar och här kommer de:

När ingen ser/hör mig så  småäter jag något gott, hihi.

Jag går aldrig hemifrån utan conciler...;) hmmm 

Min blogg heter som den gör för att när jag startade bloggen var det för att skriva av mig min ångest över cancersjukdomen jag fått.
Och just då började min dröm om ett vitt lantligt hem.
Och sedan dess har drömmarna förverkligats en efter en,
rum för rum. 
Men än finns det drömmar kvar, 
stora drömmar, hihi

Vågade jag så skulle jag bli inredare ;).

Om tio år kommer jag att  äga ett vitt äldre hus på landet vid en sjö med glasveranda och trägolv.
Där våra barn kan bygga sig
var sitt fritidshus. Och komma och gå som de vill.
Då får vi ha barn och barnbarn på ära håll <3


Nu ska jag skicka denna vänaward vidare till 5 stycken och det får bli:
Vikeskärs hem och vardag
Vita hemligheter
Hem och Drömmar
Lilla Kullan
Villa tretton

Grattis till er, ni är så goa <3
och till er alla andra med.
Ni  ääär  så goa, hihi
<3<3<3

Nu bär det av till jobbet :)

11 kommentarer:

  1. Tack snälla goa du:) Ska försöka ta mig ann detta snart!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Vilken kul!
    Roligt att få läsa dina svar!

    Ha en fin dag!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  3. Tack snälla söta du:-)
    Grattis till dig också! Kul att läsa:)

    Haha..va roligt att du följer min fotograf..;)

    Ha en toppendag
    Kramkram Susanne

    SvaraRadera
  4. Halloj gummegumman och grattis till oss båda, vi har fått var sin! =)))

    Kramkramkramkram ♥♥♥♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Du är ju för söt du!

    Det är bara det att jag är så tråkig. Ja, en tråkig liten kärring som inte brukar "awarda" ;-). Jag har nyss sagt nej till 5 stycken, så då är jag en liten Tråk-Stina nu med.
    Men jag är väldigt glad över att du tänkte på mig, du snälla gumman. Ta inte illa upp.;-)
    Puss och kram Stina

    SvaraRadera
  6. Grattis till både vinsten och awarden ,va kul!!
    Kul va de också att läsa va du broderat in .
    Ha en myskväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  7. Hejsan!

    Grattis till din vänaward!! Trevlig läsning dessutom;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Hej igen!
    Nu du... nu börjar det kanske dra ihop sig till husbilsköp! Håll alla tummar och tår för att det går som det ska. =) Sedan kan vi åka till Ullared och shoppa loss du och jag, hihi! ;)

    Kramkramkramkramkram <3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  9. Tjenixen :)
    Ååå tack söta du, nu blev jag glad! Vad kul att få veta lite mer om dig.

    Jag ska söka på pajen, det lät väldigt gott. Kanske man ska mumsa på i helgen.

    Hur har du det annars?

    Kramar

    SvaraRadera
  10. Ja visst är korgen fin :)

    Nä men vad säger du :( Nu blir jag ledsen!
    Men jag hoppas på det bästa. När har du tid? Eller har du inte fått tid? Dem borde snabba sig, man ska inte vänta på tid när man redan är sjuk.
    Vet att på min mammas tid när hon var sjuk så behövde man inte vänta så länge, speciellt inte när man redan är sjuk och har cancer.

    Men du, ibland får man bryta ihop också. Vad säger din familj? Hur tar dina döttrar detta?

    Ha nu så bra du kan så hörs vi imorgon igen.
    Stora kramar

    SvaraRadera
  11. Roligt att du tog dig an den. Det var kul att läsa lite mer om dig :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad