om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

onsdag 5 oktober 2011

liten svacka

God morgon alla rara,
och tack för era hälsningar, de värmer gott.
Och behövdes verkligen igår.
Hade en djup svacka,
 men kort, hihi.
För i dag känns det bättre :)



Ångesten ville inte ge med sig i går. 
Hjärtat bultade på som en galning...
Så när jag kom hem från jobbet satte jag fart med 
tvättstugan.
Vi ska göra om lite där, och väggarna och taken fick sig en tvätt.
Jag skurade på som en tok i fyra timmar...hmmm
Inte tok,,, galning, hihi.
Men fint blev det.
Det var förskräckligt svart.
Undrar var allt sot kommer från ?;) 


Antagligen från alla ljus som eldas...
Men som sagt,
nu känns det bättre :)
Blir till att jobba i dag och i eftermiddag ska jag fortsätta med tvättstugan.
Behövs bättringsmålas på sina ställen.



I dag får ni hålla tillgodo med gamla
bilder.
Blogger vill inte ladda upp mina nya bilder på min fina gråa korg.
Hoppas på bättre tur i kväll.
Om jag inte fastnar i tvättstugan.
Vill ju bli klar innan man ens börjat, hihi

Om jag kunde skulle jag ge er alla en stor varm kram personligen :)
Men det blir lite svårt, så ni får hålla tillgodo med en
cyberkram
<3




7 kommentarer:

  1. Godmorgon vännen!
    Så skönt att du känner dig bättre idag.
    Vad duktig du är som grejar hela tiden, önskar jag hade sådan energi.
    Här ska också grejas med tvättstugan i höst/vinter, bara jag får tummen ur ;). Ska målas och flyttas runt lite med arbetsbänken.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Tur att svackan var kort. Jobbigt att inte må bra.
    Vilka fina planteringar du har vid entrén. Välkommnande :)
    Jag känner igen det där att man vill bli klar innan man ens börjat ;)
    Kram och ha en fin lillördag!

    SvaraRadera
  3. Skönt att svackan inte blev så långvarig och visst går det över fortare när man har något att "sätta händerna i ".
    KRAMAR
    Eva

    SvaraRadera
  4. Halloj i stugan!
    Har försökt att kommentera hos dig flera dagar, men det har ej fungerat. Har ej glömt bort dig ska du veta :)
    Hoppas detta kommer fram!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  5. Jag brukar också ha såna svackor, bästa medicinen mot det är barnbarnen. De får mig ALLTID på bra humör:)
    Tur också att man har bloggen och alla "vänner" där, de lyfter en allt som oftast.
    Kram♥

    SvaraRadera
  6. Hej vännen! Vad du pysslar och har dig, men när man har en svacka är det nog det bästa man kan göra för att rensa tankar. Hur går det med lägenheten, har ni fått tillträde ännu? Kram

    SvaraRadera
  7. Hej gummegumman!
    Hur är det med dig? Hoppas det känns lite bättre i dag. En stoooooor styrkekram får du från mig.

    Kramkramkramkramkram <3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad