om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

onsdag 19 oktober 2011

Hej igen ,hihi

Goood kväll !!!!
Två inlägg på samma dag !
Jag är i fas igen, hihi.
Så skönt <3
Ja, oj vad det har gått i 200 knyck, hihi.
Tur att man inte vet vad som väntar innan.
Eller kanske inte.
Skulle nog behövt ha några dagar ledigt från jobbet.
Då hade flytten gått smidigare.
Men, men man överlever ju det här med, hihi.
Nu är det bara lite småfix kvar.
Lite måla, en matplats och någon hylla som ska på plats....


Ser ni???
Min fina tavla fick snabbt en krok att hänga på ;)
En plats alla passerar minst hundra gånger varje dag, hihi.
När man kommer ner för trappan, eller in genom ytterdörren,
eller på vägen in till tvättstugan,,,
och där är jag ofta kan jag lova, hihi.


Nu har Michis fart på träning och Becca sitter och pluggar, så jag fick genast lite tid att 
pyssla hemma.
Har ju fått abstinens när jag inte fått plocka runt i mitt egna hem, hihi.



Imorgon ska ni vara beredda !!
Då mina vänner blir det äntligen en liten 
utlottning !!!!

Nu får jag önska er alla en härlig lill-lördag.
Här är det beställt varm smörgåstårta.
Och så en god daimtårta på det, hihi.
MUMS

Sov gott och dröm sött
<3



4 kommentarer:

  1. Hej !
    Va gött att du är i fas igen =) Får oxså abstinens när jag inte får greja. Har varit o fyndat på loppis idag, så kul !!
    Har länkat till dej ifrån mej, hoppas detta är ok

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad du är flitig vännen som hinner med flera inlägg på samma dag :)

    Sv: vad perfekt för döttrarna. Jag tror dom sköter sig finfint. Man växer med eget ansvar :)
    Kram och go' kväll!

    SvaraRadera
  3. Åhh, jisses så du far runt. Så snyggt de blir . Ja då ser man fram emot imorgon då hjärtat och utlottning. Önskar en god natt och kryper ner..

    Kram LIsa

    SvaraRadera
  4. hej vännen!
    Kikar bara in för att tala om att jag lever. Hade ju tänkt att ha en liten datorpaus men den blev tyvärr längre och av allvarligare slag än jag någonsin kunnat tänka mig. Världens goaste lilla morfar har blivit dålig och mitt hjärta har verkligen gått i tusen bitar. I lördags hade vi planerat att åka och hälsa på honom på sjukhuset när pappa ringer och säger att han blivit sämre och att vi måste åka på direkten för att hinna fram i tid... 13 mil har aldrig varit så långa. När jag kom fram var sjukhusrummet fullt av mostrar, kusiner och kusinbarn, alla där för att ta farväl - fruktansvärt! Jag har fått tala om för älskade morfar hur mycket jag älskar honom och trots att han faktiskt har piggnat till lite grann och fortfarande finns hos oss, något som vi aldrig trodde i lördags, så vet jag inte om jag får träffa honom igen.
    Ville bara förklara varför jag inte hälsat på här inne hos dig.
    Ser att det har hänt en hel del här, ska försöka ta mig tid och kolla igenom alla fina inlägg du gjort.

    Kramkramkramkram <3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad