om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

lördag 24 september 2011

Nu blir ni ledsna

Ååå jag får be så mycket om ursäkt !!
Det blev inga bilder på lägenheten...
det var såå rörigt.
Tidningspapper, porslin och kartonger...
De hade redan börjat packa när vi kom.
Så de kändes inte så kul att fota:(
Ledsen...


Men ååå så gullig lägenheten är.
Jag är nästan kär, hihi
Och precis som jag trodde så fick vi nya idéer om inredningen, hihi
Här ska det nog in något annat än vi tänkt från börja.


Ni ska bara se hur liten och gullig lägenheten är.
Man får gå in, och backa ut, hihi
Det kommer bli kanon för tjejerna!!!


Ja, så var det ju basket i dag..
Och tjejerna VANN !!!
ganska stort också, 
Härligt!!
Det ser ut att kunna bli ett riktigt bra lag.
Och de ser ut att ha kul tillsammans, det är det viktigaste <3

Vi hann med lite trädgårdsarbete också.
Så härligt väder vi haft, hoppas ni alla fått smaka av sensommaren idag.

Nu är det filmtime.
Sex & the city 2
Då skrattar jag, min humor!!!

Sov gott och dröm sött.
Förlåt igen, hihi


3 kommentarer:

  1. Hmmm.. nu är jag besviken.. *fniss* Nädå.. jag klara mig nog någon dag till. Men jag är hemskt nyfiken på lägenheten!! Den som väntar på nått gott väntar alltid för länge! Ha det bäst! Kramisar Helena

    SvaraRadera
  2. Klart att jag är nyfiken.Men den som väntar.....Ha nu en skön kväll vännen.Sov gott Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Den som väntar på något bildvänligt....hihi
    Vi väntar:-)

    Kram å hej!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad