om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 20 september 2011

mysmiddag

Tusen tack till alla ni som engagerat er i vårt lilla lägenhetsköp.
<3
Klockan nio ska vi träffa mäklaren och skriva de första pappren.
Först då fattar man väl att den snart är vår!!!!
Yippiii, hihi
Har redan kollat inredning och 
en liten inköpslista är på G!!!


Middagen i går dukades upp lite festligare 
med servetter och mys i uterummet.
Men fira på riktigt törs vi inte förens vi har nycklarna.
Mycket kan hända på vägen,,,
Först måste vi bli godkända av
bostadsrättsföreningen.
Hoppas vi passar in, hihi ;)


Jag har ju inte sett lägenheten på riktigt så det hoppas jag att jag snart får...
Nu vill jag ta mått och kolla detaljer.
Kolla att soffan går in,,,


Ja en spännande och rolig tid ligger framför oss <3
Nej, nu ska jag sluta tjata om lägenheten,,,
Men jag är ju så glad, hihi

I dag blir det jobb som vanligt, Michis ska till tandläkaren då
tandställningen gått sönder för tredje 
gången...
Och så måste jag plocka in pellisar mm
De står fortfarande ute.
Och nu är det verkligen kallt på nätterna.
Brrr. :)

Japp, nu får en glad liten prick önska er
alla en skön dag!!
<3<3<3


4 kommentarer:

  1. Åhh va roligt för er..GRATTIS!!!

    Jag tycker ni gör rätt i att fira lite..:)
    Känner igen det där att man möblerat klart redan innan man vet om den är i ens ägor..;)

    Ha en fin dag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  2. Vad roligt!! Jättegrattis och klart det ordnar sig nu, skriv namnteckning fort som tusan, så ingen hinner "sno" lägenheten innan...hihi;`) Vad mysigt ni käkade!! Jättefint! Då får en glad prick önska en annan glad prick en riktigt fin dag!! Kramisar i mängder Anetthe

    SvaraRadera
  3. Det är klart ni får lägenheten!
    Och att fira är bara på sin plats :)
    Stort grattis till er i alla fall!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  4. Hej hjärtat.. Klart att det skulle gå bra och komer att gå bra. Sååå glad för er skull, jisses så roligt att få börja fiffa sen. Härlig middag och så mysigt ni gjort de var ni värda efter den pärsen. Ha de bäst idag nu...

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad