om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 23 september 2011

lite omplockng

Ojojoj, så trött man kan vara, hihi.
Har fart om en illbatting hela dagen, 
och nu äntligen har jag en stund 
över... på min lediga dag;)?
Måste först berätta vad som hände i morse.
Becca skulle ju till tandläkaren för att ta bort tandställningen...
Och hon bestämde sig för att sova hos pojkvännen inne i stan som bor bara
500 m från tandläkaren.
Skönt för då slapp vi en vända på morgonen...


Sagt och gjort trodde jag...
Tills tandläkaren ringer tio minuter efter att Becca skulle varit där!!!!
Å shit säger jag. Hon har aldrig försovit sig, så något måste ha hänt...
Tandläkaren hade försökt nå henne på mobilen och det försökte även jag, 
med tandläkaren i en annan lur
i örat, hihi
Men den var avstängd.
Så vi lägger på, hon får tio minuter på sig att komma.
Annars måste de boka ny tid ( en månad fram )
Jag slänger mig i bilen samtidigt som jag ringer upp 
hennes pojkvän,,,
Som turligt svarar, eller Becca svarar på hans mobil.
Snacka om att ungen fick på sig kläderna snabbt, sprang hela vägen till
tandläkaren...
Och hann !!!
Lite skrattade de åt henne, så typiskt om hon 
inte hunnit.
Som hon längtat.



Hon har till och med väntat ett extra halvår för att
tänderna kulle få sätta sig perfekt...
Sedan skulle hon ju var tillbaka klockan elva.
Hon lovade då att vara i tid och...
ha borstat tänderna, hihihihi
Hon han ju inte ens borsta tänderna!!!
Men det var ingen fara sa de.
Hon har alltid så rena tänder;)
Tur var väl det, hihi


Har också hunnit köra Michis till skolan, handlat damsugare på
Ö&B för ynka 222,-
Hoppas den funkar, eller så går den inte på el.
Man kanske får veva upp den, hihi.
Vi får se...


Det första Becca gjorde när tandställningen var borta var att äta ett äpple!!
Härligt att äntligen kunna äta vad man vill!!


Nu är hon på praktiken och ler säkert för fullt till kunderna, hihi
Och jag har storhandlat och hunnit med lite egentid hemma.
Yipppiii!!
Min gamla stege har fått flytta in i 
uterummet.
Men jag är inte helt nöjd med dekorationen,,,
Måste nog plocka om några gånger.
Någon som har tips på hur en stege kan bli lite roligare???

I kväll ska Michis ha basketkompisarna här och de har önskat lasagne, hihi
Så de gillade alltså min lasagne sist, hihi

PS, I morgon klockan elva ska vi få se lägenheten!!!!

Ha nu en riktigt skön kväll med fredagsmys alla rara.
Och tusen tack för erat engagemang hos mig 
under veckan <3<3<3<3


4 kommentarer:

  1. Vilken tur att hon hann dit och vilken lycka att äntligen kunna både äta vad man vill och le samtidigt som man stolt visar tänderna. Vet exakt hur det känns.
    Spännande att få se lägenheten, kan tänka mig att det varit ivrigt för er alla ;).
    Ha en underbar helg, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Ha en riktig superhelg!!! Massa kramar Anetthe ;)

    SvaraRadera
  3. Jag förstår hennes glädje har själv varit där även om det var hundra år sedan;). Vad spännande att få titta på lägenheten! Visst går dagarna fort när man är ledig?!
    Go kväll på dig vännen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Förstår att du längtar tills i morgon! Och jag ser fram emot imorgon eftermiddag/kväll då jag får se en massa fina lägenhetsbilder här på bloggen ;)

    Sov gott! Kram Helena

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad