om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

onsdag 21 september 2011

ledsen

Jaa, mina vänner,så tråkigt det blev...
Jag är verkligen ledsen ,,,
men jag får inte till det med mäklarbilderna.
Det är kanske så att man inte ska kunna "sno" dem, hihi
Så ni får hålla till godo med tråkiga "snygg" bilder ;)


Vi får se om vi kan få lite bilder i helgen.
Annars har dagen varit som alla andra dagar, hihi
Taxi
basket
jobb
mat
och så ett föräldramöte på det.
Hobbysnickaren tog baskettaxin i kväll, hihi
Så nu är jag nyss hemkommen och slängde mig genast ner i soffa.
På med datorn och ett försök att få upp några bilder.
Men som sagt, chi fick jag.



Michis var på topp när hon kom hem från träningen. 
Den hade gott riktigt bra och hon är uttagen till
match i helgen :)
De är för många i laget så några får stå över .
Det kallas konkurens, hihi
Så nu gäller det att ta i och visa att just jag är bäst !!!
Inte alltid så lätt,men ett måste om man ska vara med.


Nu är de så stora, så nu är det de bästa för dagen som spelar.
Och det finns många bra tjejer i laget som slåss om platserna.
Lite läskigt som förälder måste jag säga.
Den gången hon får stå över kommer jag gråta en skvätt.
Man lider såå med dem ;(


Becca var också på topp när jag kom hem.
De håller på att dra igång sitt UF-företag.
Och har fått en kanon-idé...( hemlig )
;)
Och ett proffs som mentor/ handledare... 
Ännu mera hemligt.
Får återkomma till det när det är officiellt :)
hihi...

Sov gott och dröm sött 
<3

4 kommentarer:

  1. Tror att det är så att man inte ska sno bilderna.Stackars dej som var så glad och ville visa.Ha nu en skön stund innan Johm blund kallar.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. God kväll,
    grattis till en ny lägenhet. Så kul att fixa och greja där :) Vad synd att bilderna försvann från inlägget. Nu blev jag riktigt nyfiken :)
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  3. Ahh trist med bilderna! Sååå roligt med nytt boende och spännande;) Hoppas få mer berättat om det;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  4. Mäklarkorten från vår gamla lägenhet finns på min blogg,så där funkade det!!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad