om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

lördag 3 september 2011

jag är på benen...

Ja visst, jag är faktiskt på benen i dag!!
Tänk vad viktigt det är att sova när man känner sig dålig.
Det kanske är så att man frisknar till lite snabbare om
man tar en paus så fort man känner sig sjuk...


Istället för att köra på i 300, hihihi

Jag är ju, peppar, peppar, väldigt sällan sängliggandes.
Senast var för två år sedan då jag fick en släng av 
svininfluensan...
Någon mer som fick den.  ?
Inte kul kan jag säga !!
Så sjuk och så snabbt jag blev sjuk,, det var läskigt.
På två timmar blev jag så sjuk så jag trodde 
faktiskt att jag skulle
kunna dö !!!
Becca hade den först och var riktigt dålig.
Vi fick sitta och vaka över henne dygnet runt ett tag.
Jag blev inte riktigt lika sjuk...
men tillräckligt för att inte vilja känna så igen.





Det tog mer än sex månader att bli helt årerställd.

Men som sagt, hihi
 Idag är jag på benen. tjock i halsen och lite ont,,,
och gissa vad jag ska göra , hihi ????
Måla huset!!!!
Jag bara måste få måla, hihi
Så det blir på med varma kläder, mössa och så ut om en liten, liten stund, hihi
Jaa, man är inte riktigt klok i kålan,,,, hihi

Ha nu en riktigt skön dag alla rara,
och bjud på ett léende idag!!!


4 kommentarer:

  1. Krya på sej vännen ! Ljuvlig tavla med text.. Förstår att du ändrar enligt humör .... Skönt veckoslut till dej !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Härligt att du känner dig lite bättre idag. Du får ta helgen till att kurera dig ordentligt.
    Kraaam Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Åh så skönt hjärtat att du mår bättre. Ja vi kvinns är väl inte riktigt kloka. Kan man stå upp så ska de hända nåt eller hur.. Jo fick en släng av eländet jag med och fyyy så sjuk man kände sig. Allt bara värkte och tårarna rann. Men de var då de. Ha en skön dag nu. Jag har susat runt på tre loppisar jag, njöt såååå ...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Ta det nu lugnt idag nu när du har en infektion i kroppen. Hör nu på Syster Anna ;)
    Min favorit shabby affär ska lägga ner och dom haft utförsäljning idag, de va så vemodigt !

    Krya på dej kramar ifrån mej !! <3

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad