om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 9 september 2011

häärliga fredag

Jaaaa !!! visst är det härligt med fredagar ????
Inte minst då solen lyser in i huset och kastar sina strålar på
allt damm, hihihi
Men det skiter vi i ;)

Vad är det egentligen med fredagar?



Det är ju en arbetsdag för många av oss,. Man går upp tidigt,
alla far runt i huset och ska passa tider till jobb och skola.
Ändå är det något speciellt med denna dag i veckan ;)


Kan det vara den stundande helgledigheten som gör det ?
Hihi, klart det är !!
Att gå till jobb och skola en fredag är ganska enkelt då man vet att
snart är det helg, ledigt och
inte minst, fredagsmys.
Man vill liksom inte att denna dag ska ta slut...



Här får ni en bild på vad som mer fick följa med mig hem från
DRÖMGÅRDEN
Det är egentligen en vinkorg.
Men hos mig får den agera tidningskorg, hihi
Jag gillar verkligen färgen på korgen, lite gråaktig ;)

Ha en riktigt skön dag alla rara,
ta vara på er själva och era vänner
<3



8 kommentarer:

  1. Visst är det bara så härligt med fredagar!!!!Fin korg som fick följa med hem.Ha en mysig fredag rara du.Mys och njut.Massor av kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Grattis på din namnsdag hi hi och min :)
    Ja du de där med Fredagar vet jag inte är ju ledig idag så då blir de till att jobba hela helgen .... varannan Fredag är bra jobba och sen ledig helg hi hi
    Härligt att vara bortskämd hi hi de är ju så roligt med paket:)
    Ha en underbar dag .
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  3. Hihi vad du är duktig då :)
    Nja låt olivträdet vara ett tag till. Det är inte frost än och det står skyddat och då är det som det skulle stå nere vid medelhavet :)

    Snygg kord har du hittat med...

    Jaa här ska verkligen städas men först handla veckomaten :( Sååå tråkigt men jag har en lista, då går det snabbt.

    Ha en bra fredag. Kramar

    SvaraRadera
  4. Halllloooo! Visst är den fin, den härligt gråaktiga färgen?? Jag har också köpt några saker i den färgen, och ÄLSKAR den!! Ha en riktigt mysig och fin helg!!! Kramkram Anetthe

    SvaraRadera
  5. Hej! Tack snälla för awarden! Korgen är jätte fin och helt perfekt som tidningskorg! Grattis på namnsdagen!!! Ha en härlig fredag! Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Grattis på namnsdagen!
    Verkligen en fin korg och även de små skålarna. Jag tror allt jag ska låta min mamma läsa ditt förra inlägg hihi...
    Fredagar är bara bäst även om jag nu ska jobba i helgen så njuter vi lite extra på fredagskvällen.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. Ja, visst är det något alldeles speciellt med fredagar. Även fast jag är hemma och är arbetslös så känns fredagarna speciella. Vilken fin vin/tidningskorg. Jag gillar också när de är så där gråa. Ha det bra. Grattis på namnsdagen! Kram Sonja.

    SvaraRadera
  8. Håller med helt, det ä nått speciellt med fredagar, värsta som finns att jobba fredagkväll tycker jag. Själv har jag haft en riktig mysig dag med lillasyster idag, det behövdes verkligen =) Hoppas du får en mysig helg gumman. Kramar

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad