om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

onsdag 21 september 2011

Bilder på lägenheten


God morgon, tänk så mörkt det är på mornarna nu. 
Upp och tända ljus och lampor, hihi
Mys mys


image.jpg

Här får ni lite "tråkiga" mäklarbilder på lägenheten...
Tänk så "stort" det kan se ut på bild !
Mycket mindre i verkligheten, kan jag lova, hihi
I köket finns både, diskmaskin, kyl, frys, induktionshäll och gasspis.
Rena lyxen för en etta ;)


image.jpg

Till vänster är det ett sovloft.
Lite mysigt, hihi 
Under finns plats för tv mm.
Och på varje sida om TV;n fins utdragbara garderober med nätkorgar.
Tjejerna får ta varsin...



image.jpg

I helgen kommer killen som har den som övernattningslägenhet att tömma den
Och om vi får som vi vill kan vi ta den efter det:):):)
Här ska det inredas lite mer modernt än hemma.
Det är ju tjejerna som ska använda den de närmaste åren ;)
Tanken är att min hobbtsnickare och jag sedan ska ha den kvar.
Också som övernattningslägenhet...



image.jpg

För när tjejerna är utflugna vill vi flytta ut på " riktiga" landet.
Med sjötomt, och där  tjejerna kan bygga sig
var sitt fritidshus.
Det är en riktig dröm det, hihi

Kan inte klaga så mycket på badrummet heller, eller ??;)
Här vill de har rosa,,,??? hihi
Och de ska de givetvis få.
Handdukar köpte jag i går...



image.jpg

Hallen är lika snygg den...
Fast fodret i dörren kommer jag måla vitt...hihi


image.jpg

Klädkammaren, liten men naggande god, hihi
Till höger finns förvaring under sängen.
Här kan vi ha kuddar och täcken till bäddsoffan.


image.jpg

Och så finns det en fransk balkong. Och utanför en stor park med massa träd.
Så här är ingen insyn...
Kommer kännas som här hemma, med träd och buskar utanför fönstren !!!

Nu får jag önska er alla en riktigt skön dag !!
Här ska det regna så nu blir det till att tända lite ljus 
även på jobbet.

Och så blir det lite taxi som vanligt...
Men det är snart över, hihi
Eller bubuhuhu
Då blir det ju lite tomt hemma ;(
Oj, det kommer kännas konstigt...
Det har jag inte ens hunnit tänka på...

Kramkram <3








5 kommentarer:

  1. Är det bara jag som inte kan se bilderna?? Shit också, jag som är så nyfiken;)
    Hoppas du får en härlig dag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Åh, jag kan ju inte se bilderna.. de vill inte laddas upp! Jag som var så nyfiken. Kanske fungerar bättre senare idag så jag får kika in då istället. Nu ska jag upp och fortsätta min rensning hihi... kram från den (icke blivande) maniska samlaren ;)

    SvaraRadera
  3. Ååå jag kan inte se bilderna :(
    Ska kika ikväll då om bilderna visas då :)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vad tråkigt att inte dina bilder syns vännen.Ha nu en bra dag så kikar jag in då och ser om du har fått till det.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Nu läste jag texten och blev ännu mer nyfiken på korten...gaahhh skit!!;)

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad