om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

söndag 18 september 2011

bättre sent än aldrig hihi

Ja , oj vad sent inlägg det blev i dag.

Helgen har bara svischat förbi , hihi
( rimmar ju ;) )

Ja, ni undrar säkert hur det går med lägenheten???
Det gör vi med, hihi
Inte ett ord från någon på hela helgen!!
Nu hoppas vi att det blir andra bullar i morgon...
Vi har i alla fall högsta budet!!


Soffan ni ser på bilden är allas älsklings-soffa.
Till och med katternas.
En STOR bäddsoffa från Ikea.
Så mjuk och skön, som när det blir en lägenhet kommer försvinna
från huset och med till lägenheten...


Och basketen gick bra i dag också.
Tjejerna vann med god marginal även i dag!!!
Nu blir det till att vänta på ett retur-möte om några månader.
Då möts lagen igen. De två bästa lagen i gruppen går vidare till
nästa omgång.
Totalt är det 24 lag med och slåss om
SM-titeln
:)


Nu ska jag kika runt hos er och se vad ni haft för er,
innan mina ögon slår igen av sig själva.
I värsta fall får jag ställa upp dem med hjälp av
tändstickor, hihi


Sov gott och dröm sött
<3


4 kommentarer:

  1. Vad spännande det är med lägeheneten. och jag kan tänka mig hur spännande det är för er. Håller tummen.
    kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hejjja och hurra då kanske ni får den då. Kramp i tummen snart. Fint och gosigt det var i soffan och du så söt nalle, en sån där gråing. Sov nu så gott hjärtat...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Vad spännande med lägenheten.Men att vänta är jobbigt.Vilken mysig soffa fin kudde och söt nalle.Ha nu det gott hjärtat sov gott dröm sött.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Vilken nalle björn!!! SÅÅÅÅÅÅ mysigt med soffan!!!

    Ha en fin vecka!!!

    kram/Olg@

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad