om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 30 september 2011

bara vara och njuta


Hej alla rar vänner,
 är det inte en fantastisk sensommardag vi har ????
Här är det minst 23 grader i skuggan och en lätt vind.
Tror inte det blir så många tända ljus i kväll...
Sov faktiskt med öppet fönster i natt.
Är inte det härligt så säg ????


Här kommer jag sitta och njuta i kväll.
Bara var och njuta tills ögonen säger ifrån, hihi.
Sitta som fastlimmad på rumpan,,,
Inget kommer få mig att lämna min stol, hihi.


Det är nog bäst att passa på att ladda de nästan tomma batterierna,
för snart, snart kommer den riktiga hösten!!


Som vanligt har det varit en härlig dag på jobbet.
Mera mörka färger och goa kunder som skänker mig styrka !!


Ibland undrar jag vad jag skulle hitta på om jag inte kan fortsätta som frisör.
Jag tror inte jag skulle hitta något som ger mig sådan energi och feedback!!!


Känner mig oerhört tacksam och lycklig som har så fantastiska kunder.
Jag hjälper dem i ur och skur, och de hjälper mig, i ur och skur.
<3

Nej nu väntar spisen på lilla mig, hihi
Här vankas namnsdagsmiddag!!
Flaggan står på bordet, med blommor och grattiskort.

Ha det så gott rara, goa läsare.
Tackar allra ödmjukast för att ni tar er tid att titta in och läsa mina,
ibland lite röriga inlägg, hihi.
Men jag skriver från hjärtat, och då kan det bli precis hur som helst ;)
Kramkram <3


6 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Vädret är så underbart nu! Nu jäklar ska här njutas av den sista värmen;)

    Ha en riktigt skön helg nu:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Kikar in allra blixtsnabbast för att önska dig en riktigt fin helg!! Njut och gör precis som du vill...;) Det ska jag!! Trots jäkla tandvärk...fniss. Kramelikramis Anetthe

    SvaraRadera
  3. Bästa som finns ..när man har tillfälle..att bara vara..kram Marie

    SvaraRadera
  4. Hejsan goaste nettan!

    Visst är det lätt att glömma att det faktiskt är oktober imorgon? det känns som om det vore slutet av augusti... Gäller att ladda batterierna som du säger...

    Hoppas att du får en härlig fredagkväll!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Ser riktigt härligt ut, ha en skön kväll:)
    Kram Emma

    SvaraRadera
  6. Halloj goaste gummegumman!
    Vad härligt att du har det så himlans bra på jobbet med dina goa kunder. Detsamma gäller mig men med mina jobbarkompisar då, förstås, hihi! =)
    Jisses, det var verkligen högsommar med gula löv i dag, jättekonstigt men underbart! Hoppas att det fortsätter likadant i helgen innan kylan kommer.

    Kramkramkramkram <3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad