om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 23 augusti 2011

vad jag har skrattat...

Ja, så blev det en skolk till från bloggen i går kväll ;(
Men jag var såå trött när jag kom hem från jobbet på kvällen.
Vilken start jag fick, hihi
Det an verkligen inte bli mer fel ...



Om jag ska fatta mig kort så har många kunder samma tid samma dag de kommer.
Men efter en semester kan det bli så att man inte får exakt den tid man är van vid,,,
Så var det för flera av mina kunder i går.
De fick visserligen sin måndagskväll. 
Men inte sina vanliga tider...
Ni kan bara tänka er hur det blev, hihi


Bet började bra med två tvillingkillar. De kom sin vanliga tid.
Men medans jag klippte dem rullade den ena kunden in efter den andra, hihi
Då gäller det att hålla huvudet kallt !!
Tre kunder hade jag helt plötsligt sittande och väntandes samtidigt...
Men, det är bara ta det lugnt, skratta åt eländet
och alla är nöjda och glada.



Michis hade en kanonstart på Gymnasiet.
Hon fick nygamla kompisar i klassen. Två tjejer hon spelat fotboll med i många år och som då 
också var klasskamrater till 6.an
Så det kommer bli kanonkul. 
Tyvärr blir det inget rum. Det är fullt , så nu ska vi överväga att 
hyra en liten lägenhet...
Usch vad vi skämmer bort henne, ;)

Nu blir det jobb, hoppas kunderna kommer som de ska idag, hihi
Solen skiner och allt är toppen <3
Hoppas ni alla rara har det bra också <3


2 kommentarer:

  1. Hej Nettan!
    Har hittat din fina blogg och fått mig många skratt :-) Så det kan bli, kommer till jobbet utvilad sen bara att köra i 200 knyck, inte undra på att du var trött....
    Ha en underbar dag!
    Kram Anita K

    SvaraRadera
  2. Oj, det blev körigt där ett tag för dig :) Hoppas det blir lugnare idag.
    Synd att det inte fanns nåt rum ledigt. Förstår att det vore praktiskt för dottern när hon har träningar och så. Kanske det vore en idé att annonsera efter ett rum privat?
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad