om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 2 augusti 2011

sista veckan


Ja då var det dags att åka till jobbet efter några dagars ledighet.
Ska bli härligt att träffa kunderna och snacka goja, hihi
Hela veckan är dock helt fullbokad, så jag känner redan kaoset när telefonen börjar ringa, hmm
Jag har lite svårt att säga ifrån,  jag vill alltid kunna ge kunden en tid.
Det blir till att använda alla små hål i kalendern.


Har ni sett mina vänner, jag är såå glad och lite stolt.
Får man vara det, hihi?
Min Afrikanska lilja blommar, yipppii.
Jag som inte alls har gröna fingrar har övervintrat den i garaget. Faktiskt så glömde jag bort att jag hade den.
Hittade den när jag plockade fram pellisarna ;)
Och nu blommar den så fint.


Så får jag inte glömma att stanna vid brägårn och köpa sten,hihi
Måste ju ha mer till clematisarna och till det stället jag norpade stenen igår, hihi
Ser inte så kul ut...



Men jag var ju så nyfiken på hur det skulle se ut,hihi
så jag kunde inte vänta, jag var bara tvungen att nalla lite,hihi.
Någon mer som är lika nyfiken som jag ;) ?

Ha nu en riktigt skön dag, verkar vara en bra dag på gång,
sol och varmt,så glöm inte 
solskydd!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad