om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 9 augusti 2011

och vinnarna är....


Skulle vilja ha en fanfar, men ni får låtsas
att ni hör en, hihi
Första pris,,,
den fina glaskupan går till....
Emelie 
med Bloggen
 ( Som hon har tillsammans med sin syster, förstås )
Stort 
GRATTIS
<3


Och den söta lilla blompinnen går till
Annika Gustavsson som är en rar följare av min blogg.
Stort GRATTIS
 även till dig!!
<3

Maila mig era adresser. 
Så ska jag försöka få iväg paketen i morgon innan jag far på semester.

Till er andra får jag återigen säga tack <3

Sov gott och dröm sött
<3


5 kommentarer:

  1. jippie!!!! Vad glaaaad jag blir! jag som aldrig brukar ha tur!!! tjohooo! mailar meddetsamma! Ha det fantastiskt i solen! kram emelie

    SvaraRadera
  2. Tack för en fin utlottning och grattis till vinnarna :)

    SvaraRadera
  3. Ett stort grattis till vinnarna och ett lika stort grattis till finfina och söta bloggerskan för en härlig utlottning (attans att det inte var jag, hihi)! =)

    Sorry, var så himlans trött i går så jag orkade inte slå på datorn hemma. Hoppas allt är bra. Antar att ni har fullt upp inför resan nu, så härligt - ja, kanske inte med stressen men med resan, förstås, hihi! =)

    Jag känner mig så duktigt, har inte gjort något inlägg sedan i måndags... Känns ganska bra... än så länge. ;)

    Ha det bäst nu, gummegumman! När sticker ni? Hoppas vi hinner höras innan dess.

    Kramkramkramkramkram ♥♥♥♥♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Tack för en fin utlottning o grattis t vinnarna;) glaskupan var ju så mysig, ska försöka leta rätt på en... Är på Öland nu, får åka o leta i gårdby! Ha en härlig dag ;) kram fia

    SvaraRadera
  5. Hej, titta gärna in på min blogg under mina bloggar, la till dig där som en favoritblogg ! Vilket mysigt ställe!

    KRAM Ida

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad