om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 1 augusti 2011

ny vecka snart semester

 I dag blev det en välförtjänt sovmorgon.
Så nu är jag pigg och utvilad, hihi.
Och idag ska det bara slappas.
Tjejerna ska vara hemma och vi kommer hålla oss på altanen tror jag.
Härligt !


Jag ska verkligen fånga dagen i dag, 
för i morgon drar en intensiv arbetsvecka igång.
Men på fredag kväll börjar semestern!!!
Två veckors ledigt...


Inte så långt för många, men för en egenföretagare är det ganska långt, hihi
Då ska vi ta det lugnt, måla hus,,,, och bara vara.
Kanske hinna med lite loppisar, ta med picknickkorgen och 
kasta klockorna igen ;)
Det viktigaste på en semester tycker jag är just att man inte följer någon klocka.
Då vill jag äta sova och göra vad jag vill när jag vill.
Inte för att klockan säger så, hihi

Ha nu en skön dag, ta hand om dina nära och kära 
och njut av här och nu.
<3

3 kommentarer:

  1. God morgon
    Ja ni kan nog med gott samvete tillbringa dagen med att bara vara på altanen :)
    Ha de så himlans bra
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Håller med! Ingen klocka på semestern, man har ju semester!!! Vill man stanna länge på stranden, hos vännerna så då gör man det! Eller hur? Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Hallå! Tusen tack för din gulliga kommentar!! Ville bara meddela att det goda humöret återvänt ;) Tur att man har sina "bloggisvänner" som hjälper till på traven!Hihi...Ps. Tvättberget är borta!! Hahaha....Kramelikram Anetthe

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad