om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 30 augusti 2011

jag har ju glömt

att visa vad jag shoppade i Turkiet !!
Som ni redan vet , tror jag, hihi
Jag är tokig i väskor !!!
Så det fick följa med fyra stycken hem....
Här ser ni dem och lite till.
Att pruta var riktigt kul, som ni sett i tidigare inlägg, hihi


Det blev även två halsdukar och en söt virkad väst.
Den kommer jag bära mycket i höst;)


Den är så söt med en liten spets längst ner.
Passar mig perfekt !


Syns det vad jag gillar för märke, hihi ????

Ja, så var måndagen avklarad och det är redan tisdag,
Tänk vad veckorna springer iväg, hihi
Nej, jag bara skojar, det är ju långt kvar på veckan.
Men visst är det snart fredag igen?
Vill bara påminna om att njuta av varje dag!!
Här och nu !!

Ha en riktigt bra tisdag, 
jag börjar med massage på jobbet, hihihi
<3


7 kommentarer:

  1. god morgon god morgon! Vilken start på dagen att få massage! Nu är det jag som blir avis! Ha en fantstisk dag ( kan väl knappast bli annat när man får börja den så.. :) ) kramisar

    SvaraRadera
  2. Storshopping ser jag hihi. Fanns mycket av alla slags väskor i Kroatien med men blev bara 1 :)

    Ja nu går veckorna fort, men då längtar jag till helgen när jag är ledig. Ska inte göra ett smack!

    Ha en fin dag, Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag vill också ha! Jätte snygga väskor. Jag är också en "väskoman". Skulle jag har köpt så många väskor så skulle min man ha fått spunk.....

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  4. Tack för ditt underbara inlägg igår.Jag bor ju bara 5 mil ifrån dej och det är inte långt.Ja vem vet vi kanske kan träffas en dag och fika surra och mysa.Skulle vara kanonkul.....Bara så fina väskor har du shoppat.Ha nu en skön tisdag rara du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Halli hallå gummegumman!

    Snygga väskor damen handlat, inte alls tantiga, hihi! =)

    Kikar in lite senare!

    Kramkramkramkramkramkram ♥♥♥♥♥♥

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Vilken härlig blogg jag hittat till och vilka snygga väskor du har köpt, jag gillr oxå det märket.
    Lägger till mig som följare så jag hittar tillbaka :).
    Ha ed fin dag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. hej, hittade in här på min bloggrunda. trevligt.
    massor fint du shoppat..tror jag vet favoritmärket nu ;)
    ~marita~

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad