om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 26 juli 2011

vilken kväll


God kväll vänner hur har ni det i tisdagskvällen?
Vi har en fantastisk eftermiddag och kväll.
Sol och varmt, nästan kvavt.
Men nu får man ju inte klaga, hihi.


Nu är jag hemkommen från kalas med gofika, hihi.
Fick faktiskt lov att sitta i skuggan, men det var helt perfekt.
Resten av kvällen kommer spenderas med bokföring,,, mycket att ta igen ;)



Nu ska ni få bekräftat att jag är en virrpanna, och det står jag för ;)

Var i en mataffär och handlade efter jobbet innan jag skulle hämta upp Becca.
När jag går in i affären tar jag bara med mig plånbok och mobil i handen, plus att jag tar av mig solglasögonen och bär dem också.
Fyller korgen med varor, betalar. Lägger plånbok och glasögon på bandet med varorna medans jag packar.
Tar plånboken, och tar på mig glasögonen.
På väg ut ringer Becca och säger att hon slutat.
Jag hoppar samtidigt in i bilen, lägger plånboken på sätet och får genast panik,,,
Nej hojtar jag i örat på Becca, jag har inte mobilen. Himmel jag måste lagt den i affären någonstans. 
Jag vet ju att jag inte hade den på bandet. Där var ju bara plånbok och glasögon. 
Jag kommer, ska bara gå in i affären och leta efter mobilen, säger jag skärrat till Becca. Jag verkligen hatar att tappa bort saker, inte mins en mobil.
Precis då jag ska kliva ur bilen faller jag i skratt, hihi. Vilket ni kanske gör också...
Jag pratar ju för fasiken i den !!!

Jaja det är Toknettan det!!

Sov gott och dröm sött
<3

7 kommentarer:

  1. Hi, hi vännen du är underbar!
    Det där skulle kunnat vara jag, kan det vara åldern tro...
    Skicka gärna hit lite sol & värme, vi längtar så efter den och att kunna åka ut på havet. Båtmotorn var minsann inte så lätt att laga så den går fortfarande inte, men snart hoppas vi.
    Ha en fortsatt mysig kväll!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hahaha, fantastiskt!! Nog för att jag är virrig ibland men det här tar nog priset. =D Vad sa Becca, hon undrade väl??? ;)
    Nu blir jag ju lite smått nervös inför torsdag... Kommer du komma ihåg...? ;)

    Kramkramkram ♥

    SvaraRadera
  3. Tack söta du, det är kul att vara tillbaka!!
    Ja jag har länge suktat efter just en kökssoffa så jag är supernöjd att ha fått den på plats!

    Hahaha va tokig du är!! =)
    Visst ses vi imån!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. Hihi du är för bra Nettan ! Sådant kan även hända mej !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  5. Jaha du det kan hända mej med......Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Ha ha ha jag tror jag dör :)) så skulle jag också kunna göra lätt...
    Ha de så bäst gumman
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  7. Ja vad ska man säga ibland,min kära far gjorde samma sak när han prata med mig för ett tag sen..ett gott skratt får man ialla fall. kram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad