om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 1 juli 2011

varmt och klibbigt :)



God kväll alla glada och rara :)
Måste först börja med att tacka för era återigen rara kommentarer :)
De värmer så , så gott
<3
Känner på mig att det kan bli ett långt inlägg i kväll, hihi.
Ska försöka fatta mig kort.
Dagen började ju bra hos doktorn, Yipppii :)
Bara det nedrans benet...Men det skiter vi i nu:)

mina fat är klara

Vad kul det var att läsa era kommentarer om åldersnoja. 
Tror ingen av er led av det, skönt :)
Vi ska sträcka på oss, skönheten kommer ju inifrån.
Eller hur ??


ett gick i flera bitar men de andra höll

I dag har jag hunnit måla gäststugan, men också åkte en sväng till Ikea.
Tänk vad man kan fynda där.
De hade " cirkuspriser " Vet inte varför de kallade det så, men billigt var det. ;)
Jag fyndade 4 påslakansett  för endast 120 riksdaler.
De ska jag ha i gäststugan. 
Givetvis kommer det bilder senare, hihi


Becca övningskörde dit och hem.
Premiärturen på motorväg.!!
Och gissa om det var trafik :)
Japp !! 
Långtradere, husvagnar, husbilar och bilar förstås.
Men det gick riktigt bra, jag var inte ens rädd, hihi.
Lite kanske;)

I dag har vi haft så varmt och klibbigt.
Men kvällen blev fantastiskt skön.
Lagom svalt och en fin solnedgång.
Fortfarande är det 20 grader ute:)
Nu skulle man bara ha min uppfinning :)
så skulle man sova gott också.

Sov gott och dröm sött
<3


7 kommentarer:

  1. Fina fat du har fått till där. Rätt så kul att jobba med betong.
    Klibbigt är det fortfarande här, det behövs åska ur en del. Igår när jag tog in stolsdynorna utifrån så var de alldeles fuktiga. Usch hihi.
    Ha nu en bra lördag, Kramar

    SvaraRadera
  2. Men vilka fina fat du gör ,de skulle jag också vilja göra .
    Usch kommer ihåg när mina skulle övningsköra ...de fick pappan göra jag satt bara o skrek o höll i mej ha ha ha stackars barn :)
    Klibbigt på nätterna de är bara förnamnet fy va de är jobbigt att sova nu...
    Skönt att de va bra hos doktorn!!!
    Ha en riktigt underbar dag nu :)
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. jätte fina betong fat, va inspirerad jag ble, älskar att gjuta...kram och ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. Hej du goa.. Så glad jag blir att det gick bra hos doktorn. Dina fat är rent ut sagt skitsnygga, hur gör man ?? Ja herre jösses dessa övningskörningar, man har ju en del bett i kinderna,hihi. Ikea , kanske ska ta en tur dit då. Tack för goa ord hjärtat. Ha de nu så bäst idag...

    Kramen Lisa

    SvaraRadera
  5. Du skriver så jag blir alldeles varm i hjärtat vännen! Dina döttrar är så fina och så lika dig, och jag njuter av dina ord om åldern, visst är det så!
    Tänker på dig ofta, och blir så glad av att läsa att allt visar sig vara bra hos doktorn, förrutom det med benet då... är det någon nerv som har kommit i kläm eller vad sjuttsingen är det, bra att de kollar upp detta nu!

    Önskar dig en fin lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Glämde ju betongfaten mitt i allt... de är sååå fina, duktiga du!! jag måste testa detta snart igen, eller inte...hihi:)

    SvaraRadera
  7. Vilka fina fat du gjutit, kul!
    Ha en skön kväll i värmen.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad