om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 25 juli 2011

sol varmt och kort jobbdag :)

Ja då var det arbetsvecka eller rättare sagt några arbetsdagar.
Ska bli kul att träffa mina kunder igen.


.
 Solen lyser och det ska bli en varm dag, men jag är hemma till tre så jag ska nog hinna
med att njuta av dagen :)


Michis fortsätter med sitt sommarlov och Becca gör nu sin sista dagar på 
Stadium sportscamp.
Nu är alla ungar borta och denna vecka river man ner den gigantiska
lekplatsen.
Tror Becca är nöjd och glad, de har haft mycket skoj, tänk att få jobba på en sådan lekpark
på sitt sommarjobb.
Kan nästan inte bli bättre :)



Nu bär det av till jobbet.
Får önska er alla en härlig dag.
Ta hand om varandra och 
tänk varma tankar!!
<3 

8 kommentarer:

  1. God Morgon
    Hos mig regnar det nu , sånt där smått, smått ,som man blir så blöt av.
    Försökte kommentera i går kväll men det funkase inte, och det jag skullr säga då , var att din målning av huset är jättefin, härliga färger.
    KRAMAR!!!!!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder du bjöd på idag. Sommarhatten har man inte fått använda så mycket i år ännu känns det som.
    Min semseter fortsätter ett tag till och vi är kvar hos min svägerska. Grått grått grått. Börjar bli lite tråkigt.
    Jag ska fundera lite på fönstrerna och återkommer med idéer :-)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hej fina!
    Jises vad fint hus ni har. Har nog inte sett utebilder pa det viset innan och det ser supermysigt ut!

    Det med Norge ar bara sa konstigt och jag farstor inte.

    Ha nagra bra arbetsdagar!
    Kram, kram Marie

    SvaraRadera
  4. Hej snygging..För du är säkert klar nu. Här är det Rusta på tapeten, grillar till halva priset, mannen du vet, hihi. Har alltid velat ha löshår en megadröm jag har. Men har inte vågat. Ha en superfin dag nu gumman..

    Kramikram Lisa

    SvaraRadera
  5. Fin hatt du har där :) Skulle med vilja ha en, men får kika nere i Kroatien, där borde det finnas många och billiga.
    Hoppas din dag är bra på jobbet.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Bara så underbara bilder bjuder du på idag.Ha en fin måndag rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Hej gummegumman!
    Är såååå trött... *gäsp* Ska snart gå och lägga mig... behöver ju ladda batterierna om jag ska orka på torsdag, hihi!
    Du kan väl googla på Café Berget i Lkpg, ett jättemysigt ställe som passar tanter som oss! ;)
    Hittar du till Trädgårdstorget? Jag är ganska lost i Lkpg men dit hittar jag i alla fall, ligger ju inte så långt från US...
    Jag mailar mitt telefonnummer i morgon, det kan ju vara ganska bra, eller?
    Nä, nu ska jag gå och knyta mig...

    Kramkramkram ♥

    SvaraRadera
  8. Vilken fin hat,och vackert stilleben.

    Kram kram j

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad