om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

onsdag 27 juli 2011

sol sol sol varm varmt varmt inte klaga hihi


 Visst är det härligt när man kan hänga tvätten ute?
I dag har vi haft såå varmt. och jag har inte njutit en sekund;)
Bara fart hit och dit.
Jobbat, tvättat och handlat.
Fast det sköna är ju att nu är det gjort.
I alla fall för en stund, hihi



I kväll mina vänner har jag lite fjärilar i min lilla mage, hihi.
Fast det är goda fjärilar.
Ni får veta mer på fredag.
Nu ska jag kolla runt hos er andra som jag försummat hela dagen, 
usch det känns inte bra:(

Sov gott och dröm sött
alla <3



2 kommentarer:

  1. Hej vännen
    Visst är de härligt att hänga ut tvätten luktar sååå gott ;)
    Ha de så bäst o sov gott:)
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. Bara så himla härligt att hänga ut tvätten.Luktar ju bara så gott.Ha det bara bästo sov gott.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad