om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

onsdag 13 juli 2011

snart semester




Ja, nu är det snart semester för oss, i en vecka...
Men det blir inget med det som syns på bilderna.

Vi ska måla!!


Tivoli Köpenhamn




Höllviken


vad gör man inte för en bra bild, hihi


Men vi har två veckor kvar senare i sommar. Får se var det bär av då.
Vi är ganska spontana av oss, så vi har inget bestämt än ;)

Nej nu hör jag fotbollen, tur att jag inte tittar , sportfånar som vi är här så blir jag uppriktigt
förb...d :)
Spela ett spel hela turneringen som funkar och så ändra på det till den här matchen????
Och så byter man tillbaka till det spelet NU??
Ja ni förstår så upprörd jag är när ni får höra, hihi

Nog om det nu ska här hängas tvätt:)

Sov gott och dröm sött
<3


2 kommentarer:

  1. Go morron, gummegumman!
    Formex, vad gullig du är! Det skulle ju vara jätteroligt att få följa med någon gång, kunde ju bli som en liten bloggträff. =) Hör gärna av dig när du vet datum... och om du vill ha sällskap, förstås.
    Härliga semesterfoton, vännen! Vi har inte heller något planerat till semestern, vi har ju bara 2 veckor tillsammans så det kan vara skönt att ta dagen som den kommer. I dag blir det nog en tur till Västervik... Hoppas det där ovädret inte hinner före oss!
    Ha nu en fin dag, gumman! Jag kikar in senare i kväll.

    Kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Samma här, måla, måla måla...;) Men fint blir det. Vi är superduktiga och hade en dag där det syntes resultat. Alla dagar är annars inte lika roliga, men här händer det grejer!

    StyrkeKram och hoppas du mår bättre nu!;)

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad