om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

lördag 9 juli 2011

Härliga hälg

God morgon mina vänner <3
Jag hade en så mysig och skön dag i går.
Förts lite målning  (som jag gillar )
Sedan en låång lunch hemma hos en riktigt go vän,
på hennes balkong med utsikt över träd blommor och vatten.
Kan nästan inte bli bättre;)



I dag får ni lite bilder från mitt kök.



I dag blir det tvätt och målning av garaget.
Hela familjen är lediga från jobb så det blir en mysig dag med alla hemma.
Och till kvällen kommer goda vänner på mat.
Michis är det som står för efterätten, förstås, hihi.
Det är hon som kan den biten i familjen.


En vecka till sedan är det en veckas semester, även om den ska ägnas åt 
målning så känns det ändå skönt.
Man tar dagen i sin lugna lunk, fikar, småpratar
och så målar lite mellan varven ;)
Fattas bara att regnperioden börjar då, hihi.
Ja vad gör man då ?
Vi får nog ha en reservplan ;)





Nu ska jag inta en morgon kaffekopp på altanen innan de andra vaknar.
Som ni säkert vet vid det här laget...
Jag älskar min ensamhet på morgonen, lugnet, tystnaden.
Jag, och göken som hoar från skogen:)
Härligt !

Kramkram på er alla
Och jag önskar er en härlig helg
<3




2 kommentarer:

  1. Godmorgon på dig! Visst är det härligt att få sitta för sig själv en liten stund innan alla vaknar. Hoppas på uppehållsväder för dig. Vi fortsätter måla vi också.
    Go helg på dig!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Halloj gummegumman!
    Finfint kök tant har, tror dessutom vi har samma tapet... ;)
    Sitter här och är frustrerad över min jobbdator och bredbandet från hel*etet, kommer inte in på FB bla... Landstinget har sina principer... Seeeegt är det också! =(((
    Hoppas du får en härlig, härlig dag men akta dig för solen! Jag sitter inne nu, går ut senare i kväll. =(
    Krama nu om gubben ordentligt och fira er bröllopsdag!

    kramkramkram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad