om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 12 juli 2011

ett gott skratt förlänger livet :)


Hej mina vänner. 
Vad glad jag blir att jag förlängt livet på några av er ;)
Jag skrattade lite i min ensamhet också. 


Jag tog mig i kragen och hoppade upp på stegen igen, som man ska göra , hihi.
Och den här gången gick det bra, hurra !!
Man lär så länge men lever och jag tror man kan lära gamla hundar sitta, hihi.



Nu är tre väggar av fyra klara på garaget :)


Så avslutades kvällen med övningskörning.
Jag lever än,,,hihi, 
 hon kör som en gud så det är nog lugnt.

I morgon bär det av till jobbet, ska bli skönt att träffa kunderna igen, och bli lite mer social ;)
Men det är ju snart helg och en veckas semester.
Då ska det målas så det står härliga till :)

Sov gott och dröm sött
<3


3 kommentarer:

  1. Tack vad snäll du är :) Mer blommor kommer snart hihi.
    Du målar för fullt ser jag. Här ikväll har det gjorts nya tyghjärtan. Terapijobb som jag brukar säga.
    Hoppas du får en bra dag med kunderna imorgon, själv är jag ledig från mina kunder.
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Ha ha jag nog fick man sig ett skratt alltid!! Man ser ju allt framförsig...! Tur att allt gick bra. Känner inte du oxå att målarpenseln nästan fastnat i handen, tja nästan som en extra kroppsdel;). Här är det så, jag till och med drömde att jag målade när jag sov i natt...
    Kram kära du!

    SvaraRadera
  3. Ojoj som det kan gå...! =)
    Minns själv hur det va att få färg överallt när vi målade förra sommaren!

    Så fin blomma o kruka!

    Ha det bra!

    Kramar Liza

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad