om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 29 juli 2011

en snabbtitt

Hej mina vänner, gamla som nya<3
jag tittar in som hastigast, för här går det i hundra knyck.
Hur kan det vara så mycket att göra och ta sådan tid.
Bara för att man ska ha 30 pers på mat, hihi


Har farit runt hela dagen till olika mataffärer mm.
Och nu ska det resas tält och byggas " Ernstbord" som jag kallar det...
Ni får se bilder senare.


Nu står hobbysnickaren och väntar,,,,bäst att sluta, hihi

Ha en skön fredagskväll alla rara och tack för att ni tittar in hos mig <3

6 kommentarer:

  1. Det kommer gå kanon imorron, du har ju koll på allt!! =) Hoppas ni får bra väder, ska hålla tummarna! Kram kram Malin Johansson

    SvaraRadera
  2. Ja men jag tror vi har likadana pigtittare. Vad kul med fest :) Hoppas på bra väder då... Här är det himla fint väder så man njuter i fulla drag.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Håller tummar och tår för er. Men var rädd om dig också hjärtat. Allt kommer bli såå fint i din regi. Ha de bäst...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Oj oj oj va du håller på ,kom ihåg att vila sen också :)
    Allt kommer bli toppen som du fixar med till festen hi hi
    ha de så bra vännen.
    Kram kram Anette

    SvaraRadera
  5. Hej gummegumman!
    Ser att du fått många nya följare, så kul! =)
    Mmmm, de där Ernstborden vet jag ju lite om, hihi! Ska bli roligt att få se dem, kommer att bli jättefint. Hoppas du inte jobbar ihjäl dig, du får slänga dig i bubblet när allt lugnat ner sig. =)
    Jag har varit ledig idag... och åkte till Lkpg, jag som aldrig är där när jag är ledig, eller hur var det jag sa?! ;) N har fått för sig att vi ska köpa husbil (!) så vi var i Mantorp och kikade lite och sedan fick W springa av sig på Busfabriken. Har aldrig sett den ungen så svettig, hihi! =)
    Lycka till med festen, gumman, den kommer bli lyckad med dig som värdinna!

    Kramkramkram <3 <3 <3

    SvaraRadera
  6. Tror du det blev nåt målat då - näerå, inte alls! Måste ut i morgon och "kladda" lite annars blir det aldrig färdigt. =)
    Ja, du ska höra mig hrä hemma nu; Nettan sa ditt och Nettan sa datt - de sätter snart tejp över mun på mig, hihi! Vi hade lätt kunnat sitta flera timmar till, tiden flög i väg, hade så kul!
    Bäst att ni fäster bordet ordentligt, 18-åringar kan konsten att festa om ordentligt, hihi! =)
    Sov så gott nu, vännen, så hörs vi i morgon igen!

    Kramkramkram <3

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad