om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 6 juni 2011

vilket dags"värke"

god kväll i stugor och slott ;)
Var tvungen att stava dagsvärke med Ä.
Jag har sådan värk i kroppen, men det är det värt !!
Som vi har slitit här hemma i dag.
Vi började ju redan i går men fick sådan inspiration att vi färdigställde
i dag. 
Jag hann inte fota i kväll så jag bjuder på de bilderna i morgon :)


Ni får i stället se bilder på det som är kvar av mina morsdagsblommor.
De har fått ta plats i småvaser.
Gulligt tycker jag :)




Hur har er dag varit, har ni också slitit hårt ?
Man får ju sådan arbetslust när solen skiner.
Eller hur :) ?

Jag hoppas bara jag kan stå på benen i morgon för nu drar det igång på 
jobbet igen !!
Två veckor kvar av mindre kaos.
Men kul kaos :)

Nu är jag så trött så ögonen går i kors, fniss.
Sov gott och dröm sött.
<3

2 kommentarer:

  1. Hej igen!

    Även här har vi kört ett helt dagsvärke - med Ä...
    Har staplat ved och sen har jag röjt i vår bagarstuga på gården. Hela hösten och vintern har den fått vara förråd av div grejjer!

    Men nu är det fint där må du tro. Tre stora svarta sopsäckar med skräp rensade jag ur. Har putsat fönstren och skurat golven - så nu kan vi använda stugan som "uterum" i sommar!

    Hoppas att du kommer upp imorgon. Kan tänka mig att det är hektiska dagar för dig på jobbet. Alla vill väl bli snygga inför examen, student och alla fester...

    Ska klippa mig i morgon kväll jag också...

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Ska bli kul att se vad Ni jobbat med!

    Ha det Bra!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad