om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 28 juni 2011

tävling och lunch


Hej i sommarvärmen :)
Passar på att göra ett inlägg under min lunch.
Titta in här ovanför och läs an härlig blogg och var med och tävla :)

Själv smälter jag bort i värmen i personalrummet...
i salongen har vi luftkonditionering :)
Men den når inte in i köket. 
Pusty och stånk och stön, hihi.
Nej nu ska vi inte klaga, vänner.
Ååå så skönt det är <3

Glöm nu inte vad jag brukar säga...;)
Och så drick massor av vatten.

Ha det gött 
<3

4 kommentarer:

  1. Tack du goa för kommentarerna. Ja visst är det konstigt att man blir superstressad av för mycket färg.. Jag bara vill bort blir som panikångest nästan. Men jag tror som du att det beror på allt man gått igenom. Själen behöver ro och vila. Fast nån färggrann ara blir jag aldrig mera. Mår så braaaa med den här rofyllda, trygga stilen. Nu ska jag leta reda på den fina tävlingen....

    Kramkram Lisa

    SvaraRadera
  2. Tack för att du bloggar, man blir alltid lika glad att läsa dina inlägg=) Dom piggar upp mer än solen=) Ha en underbar dag=) Kram kram Malin Johansson

    SvaraRadera
  3. Ja jag förstår att du oxå vill sitta i solen. Fy va jobbigt det måste vara att inte kunna vara i solen när sommaren äntligen kommer. Fast å andra sidan är det väldigt varmt i den så skuggan duger alldeles utmärkt.
    Visst är det härligt att njuta av egentid innan alla vaknar och det blir ett himla liv :-).

    Hoppas du inte smälter bort på jobbet, det är grymt varmt nu!
    Dricker gör jag hela tiden, har nog redan fått i mig 4 liter, hehe!

    Ha en fin dag!!

    Kramar Petra

    SvaraRadera
  4. Ja det finns lite olika murgrönor, Blomsterlandet har dessa olika. Men den jag köpte kommer jag inte ihåg namn på. Men jag vet att murgröna gillar fukt, så duscha den brukar dem gilla. Eller spruta med en vattenspruta.

    Kraam

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad