om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

torsdag 30 juni 2011


nu bråkar Blogger med mig...kommer inte in på Inlägg på min egna dator där alla bilder ligger.
Så jag börjar leta bilder i familjens dator. 
Och vad hittar jag.
En smygbild på mig !!
Hade ingen aning om att jag blev fotad här:)


Det här är från vår dag med alla skolavslutningar.
jag har min egen kamera i handen...förstås ;)


Senare på eftermiddagen efter ett antal utspring fick 
Becca så himla ont i fötterna.
Så vad gör då inte snälla pappsen?


Jo han tar sin snart 18-åriga dotter på ryggen!!!
En snällare pappa får man leta efter, hihi.

Nu ska jag fara till jobbet.
Men innan har jag hunnit titta till mina fat:)
Jag har lossat dem från sina mallar.
De är så fina.
Hoppas det bara inte är nybörjartur!!!!!

Ha en skön dag alla rara läsare
<3
Solskydd;)

11 kommentarer:

  1. Hej, vad fin du är i din klänning;)
    Smygbilder är ju oftast de som blir allra bäst...! Gulligt av pappa att bära, skoskav är ju bland det ondaste man kan råka ut för!
    Ha det gott!
    Kram fia (tillyst.blogspot.com)

    SvaraRadera
  2. Hihi... ja honom förstår jag att det har varit värt att damma av några gånger under årens lopp...;) Lycka är att ha en sån make, och far till sina barn!
    Så snygg du är även när du smygfotas... en annan måste ju skärpa till sig även när det är ett arrangerat foto =O

    Vilket underbart överkast du köpt!!!
    Och dina betongalster är jag imponerad av... inegen nybörjartur där, du är proffs! Jag har själv provat en gång, och det är inget jag brukar prata högt om...hihi

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej hej. Vad kul att du gick upp, gjorde jag med. Visst är det skönt att ta det direkt på morgonen. Luften är så skön då. Skönt att veta att man inte är ensam så tidigt. Jag skickade en tanke till dig när jag tog mina första steg.

    Fin bild förresten. Tänk vad bra som spontana bilderna blir :-)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Ja, inget litet barn att bära runt på precis.
    Ha det fint i värmen.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  5. Så praktiskt färdmedel! ;)
    Ha det gott!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  6. Ljuvlig bild på far och dotter !
    Trevligt att se dej på bild i bloggen !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  7. Vad fin du är!! Och vilken snäll pappa. Ja, vad gör man inte för sina "små"... Kram Sonja.

    SvaraRadera
  8. Fin du är :) Klänningen är ju jättefin, gilla brunt, skulle dock ha mer av det.
    Hoppas du haft en fin dag, Kramar

    SvaraRadera
  9. Hej underbara du =)
    Vilken underbar klänning du hade på kortet =) När var det jag kunde komma och låna den ? SNART VA ?
    Din man är en sådan pappa som alla drömmer om=) Du ska vara stolt över honom min vän =)
    Och du.... Du är fantastiskt vacker min vän =)
    Ha en underbar kväll Kram Tina

    SvaraRadera
  10. look at this website Continued important link visit visit this page here are the findings

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad