om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

lördag 4 juni 2011

mysigt eller hur ?


Svärmor med Becca och Michis utanför Gubbens trädgård


Inne på cafét
loppis hörnan



Ett uterum vid dåligt väder


Små bonader överallt


Michis vid en del av trädgården.
Stolar och bord står runt om i trädgården under fruktträden.
Som ger skön skugga.
Det finns allt från cafémöbler till korgstolar till soffor.
Bara att välja sin favoritplats :)
Överallt finns gamla saker, på planket och i träden.
Tyvärr kan jag inte visa fler bilder nu, för datorn håller på att ladda upp dem.
Men så fort det går kommer mer ännu mysigare bilder.

Har ni också haft en skön och varm dag?
Det har vi och jag lider med gubbarna som måste snickra.
Men snart är allt klart :)
Nu ska Michis ut på joggingtur sedan blir det nybakad masarintårta med grädde och färska bär.
Inte allas dumt :)
Önskar er alla 
en skön kväll och

sov gott och dröm sött
<3


2 kommentarer:

  1. Så himla mysigt! Hit måste jag åka någon gång i sommar! Är det i Knäppingsborg eller var ligger det?
    Oj, förlåt! Jag blev så till mig av alla mysiga bilder att jag helt glömde bort att hälsa på tant - god kväll, tant! *fniss*
    Köpte du nåt på loppisen? Själv hittade jag lite gott & blandat - som vanligt, alltså! ;)

    Kram & go natt!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilka fina bilder du visar och du grisen är bara för rolig! Mysig blog du har, tittar in då och då.
    Trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad