om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

onsdag 1 juni 2011

mulet och lite regn

God sen morgon.
Idag vaknade vi till regn, tänk vad vädret varierar här i vårat avlånga land :)

Gårdagskvällen ägnades åt att få bort skaffrei-dörren.
Min hobbysnickare fick såga av gångjärnen, så nu står dörren vid sidan om ;)



Dörren står nu i väntan på nya gångjärn.
Men så skönt att det gick att lösa.
Jag såg en skräckbild framför mig där vi skulle få göra hål o dörren för att kunna sticka
in handen och öppna:)
Har inte lust att göra om dörren, det tog ganska lång tid;)


I dag blir det jobb mitt på dagen, sedan bär det av hem för att ta emot 
gästerna från skåne som kommer tillbaka;)
Det är jag så tacksam för!!
Innan jag far till jobbet ska jag slita av tyget på mitt senaste fynd.
Kommer bli jättefin,,,hoppas jag,  ler stort.
Nu får jag önska er en härlig dag och glöm inte delta i tävlingen nedan:)
Och tusen tack för era söta kommentarer.
Visst blir man på strålande humör av dem ??
<3





2 kommentarer:

  1. Vilket underbart skafferi! Det står på min önskelista det också!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. HÄRLIG dag önskar jag dig oxå.
    Kram / Eva

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad