om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

torsdag 23 juni 2011

jag hann





En rosa påse betyder bara en sak :)
Shoppat på
Kings




Bildkvalitén blev inte den bästa men här är mina 
födelsedagspresenter :):)
Och så var det 10 % i dag!!
Jag hann precis in en sväng efter jobbet, tror jag provade allt.
Spenderade en timme i provhytten, det är rekord för mig ;)
Nu ni är det snart midsommar.
Hur firar ni ?
Vi firar med svärmor och svärfar och förhoppningsvis några till.
Har en ganska ny lillkusin vi inte sett mer än en gång :)
Ha en skön kväll här har solen kommit :)
<3

5 kommentarer:

  1. Ååååh - så snygga Mollysar! Och TVÅ dessutom! Jag tror minsann att tant är gjord av pengar! ;) Trots att jag bor i lilla lilla staden så har vi faktiskt en butik med Odd Molly (till råga på allt heter butiken Hemma hos Emma så jag tycker rimligen att jag borde få åtminstone 50 % på ALLT, eller hur?), har provat den nedersta men tyvärr hade mjölkkon sinat vid just det tillfället! Nu blev jag ju sugen på nå't nytt när jag såg dina fina fynd.
    Vilken tur att jag hälsade på när jag var på jobbet, nu blev ju klockan fasligt sent. Sitter här och firar in semestern med ett glas rosé! =) Har precis packat husvagnen (blev med husvagn förra året så det är oooootroligt spännande i år...) inför misommaräventyret... ska sova på våra vänners garageuppfart! Haha! Slipper i alla fall tänka på att köra bil hem eller passa taxi! =)
    Jag tycker absolut inte att tant är en stalker, bara trevligt om jag kan förgylla din dag som du förgyller min! Det första jag gör när jag loggat in är att kolla om du har något nytt inlägg! =) Det kanske är tur att vi bor en bit ifrån varandra annars hade vi nog suttit och fikat och pladdrat varje ledig stund! *fniss*
    Radion har inte kommit än men nu har jag ju något att se fram emot till måndag! Är det bra ljud i? Men det är ju en mindre viktig faktor... ska sanningen fram är det ju inte därför jag köpt den! ;)
    Ha en härlig kväll och om vi inte hinner höras till i morgon förmiddag så önskar jag dig en jättetrevlig midsommarafton! Ta nu på dig någon av de nya Mollysarna! =)

    kramrkamkram

    SvaraRadera
  2. Äh, det är bara jag igen! Den där kommentaren slog nog alla rekord, eller?!? ;)

    SvaraRadera
  3. Snygga oddmolly. Ett av mina favoritmönster.
    Imorgon blir det sill och nubbe i åkersberga. Min barndoms än kommer och det ska bli så kul. Om vi inte hörs innan önskar jag dig en glad midsommar.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. 2 st OM?? Och jag som var överlycklig för 1;) Kanske för att det var min första;=)

    Midsommar firas i goda vänners lag och allt som hör kvällen till! Skoooj!!;)

    Ha det gott!!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad