om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

söndag 26 juni 2011


God hjärtlig eftermiddag <3
Först vill jag börja med att tacka för denna fina utmärkelse
TACK EMMAS VITA DRÖMMAR
<3
Tänk vad glad och överraskad man blir.
Det finns så många fina bloggar där ute och jag är väldigt glad att få 
vara en av dem <3


Jag ska nu skicka denna fina kram vidare och det har inte varit lätt förstås.

Med utmärkelsen följer tre uppmaningar:
  • Ge den första du möter en bamsekram
  • Räkna upp tio saker du är bra på (svårt!)
  • Skicka utmärkelsen vidare till tre bloggare (ännu svårare!)

    Jag börjar med det typiskt svåra för oss svenskar:)
    1, Jag är bra på att lyssna
    2, Jag bryr mig om andra 
    3, Jag är generös
    4, Jag är punktlig 
    5, Jag är pigg och glad ( trots allt )
    6, Jag håller alltid det jag lovar
    7, Jag är pysslig
    8, Jag är en bra frisör, noggrann och servicevänlig. ( ett SM-guld, oj skryt ;) )
    9, Jag är lagom pedant, ( enligt mig själv ;) )
    Sist men absolut viktigast.
    10. Jag finns alltid där när mina barn behöver mig !!

    Kramen fick Becca som gick förbi när jag läste om utmärkelsen.
    Och så vill jag skicka kramen vidare till ...

    My White mess <3 / Malin
    Hemmavid <3 / Jenny
    Evas hus och torp <3 / Eva

    Puss på er ni är härliga !
    och alla andra också :)

3 kommentarer:

  1. Den är du såååå värd, gumman! Roligt att få veta lite mer om dig. =)
    Nu blir ju Jenny, Hemmavid, glad - hon fick en award av mig också! =)))
    Ha det bäst, vännen!

    Kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Hej
    Meeeen va kuuul GRATTIS till awarden vännen den förtjänar du .
    Kul att få veta lite mer om dej :)
    Ha en skön kväll
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Kul att få veta lite mera om dig. Ja det måste vara härligt att få skapa i andras hår och göra nån lycklig och glad och fin också förståss. Många fina saker dustår för. Ha de så fortsatt gott...

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad