om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

söndag 12 juni 2011

ett sent inlägg efter en lång dag

mina små börjar bli stora

God sen kväll.
Nu har vi haft en låång dag här i stugan :)
Vi har varit på shopping i fem timmar, mitt nya rekord ;)
Sytt om kläder, gjort fusksolbränna, provat skor och smycken.
Allt till den kommande skolavslutningen !!

I morgon har Michis avslutningsmiddag på 
Harrys :)
Middag och spex för alla nior.
Lärarna brukar bjuda på sig själva riktigt bra.
Och så har vi handlat studentpresenter till 
FEM 
stycken.
Ja !! vi har fem studenter att uppvakta på torsdag.
plus Michis som slutar nian ;)

Vi har gjort ett schema minut för minut, hihi
Redan trött ;)

Och nu ska jag sova !!

Sov gott och dröm sött
<3
alla rara

1 kommentar:

  1. Ja man må ste nästan göra
    scheman, hi, hi.
    Jag har en som går ut nian och tre som har en "vanlig skolavslutning. Mycket att stå i just nu.
    Kram på dig
    Malin

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad