om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 27 juni 2011

Ett paket gick iväg

Äntligen kan jag visa vad som förse gick förra veckan här på bloggen :)
För att höra hela historien hälsa på hos
Emma





Nu har jag gjort massor på förmiddagen, rensat ogräs, plockat smultron, njutit av vädret
i stolen på altanen :)
Och nu lyssnar jag på sommarprataren.
Vilket sammanstäffande att hon pratar om cancer och bloggande ;)

Jag gjorde faktiskt en sak till.
Ringde hudkliniken.
Men de ville inte ge mig något svar. Jag får vänta tills på
fredag. Gissa om jag blev rädd.
Jag har nämligen fått en tid tidigare än jag skulle.
Men jag har trott att det beror på semestrar.
Och det tänker jag fortsätta tro !!!
Jag lever med tron att positivitet kommer man långt med.
:)
Nu ska jag fortsätta njuta av er bloggare och dagen <3
Kramkram 
GLÖM INTE SOLSKYDDET

8 kommentarer:

  1. Vilken söt paket.Vad gulligt av dej att köpa den.Har skrivit på min blogg idag om total lycka.Ja alla här i blogglandia är så gulliga.Hoppas att det blir ett bra besked.Håller tummar och tår.Ha en skön dag,.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Go' midda'!
    När jag såg ditt lilla foto på paketet i min blogglista tänkte jag: Hmm...ett likadant paket som mitt... Innan det gick upp ett ljus - det är ju MITT paket! =) Hihi, inte alltid så smart...
    Jag var ju också tvungen att lyssna på sommarprataren och jag tänkte på dig när hon sa: "Det finns en plats i himlen för de som hjälper sina vänner." <3 Så nu vet du när du blir gammal, gammal tanta att jag har reserverat en plats åt dig där uppe! ;)
    Tänk positivt, gumman, det kommer man långt med! Jag hjälper till och tänker positiva tankar här också. <3
    Ha en finfin eftermiddag, kikar kanske in i kväll igen!

    Kramkramkram

    SvaraRadera
  3. Men älskade vän du är ju bara helt otrolig underbar du. Så mycket att bära och ändå så fin människa. Håller alla fingrar och tår för dig tills på fredag, såklart de går bra. Lilla hjärtat. Vilka hotta radiosar ni hittat helt fräcka ju. Har jag helt missat... Allt gott till
    dig nu...

    Kramar från Lisa

    SvaraRadera
  4. Halloj vännen
    Du är för duktig på att piffa till paket :)jättefint!!
    Du ska se att de går bra på fredag håller allt som går att hålla ;)hon får säkert inte säga nått som vanligt ,de är alltid läkaren som ska prata vet du .
    Ha de så bäst så länge
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  5. Du gör helt rätt i att tänka positivt!
    Vet du, man kan ju njuta av sommaren i skuggan också, brukar nästan vara skönare där :)
    Ska nog ta och kika in en sådan där radio jag med. Perfekt i köket!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Förstår att du blev orolig. Men det är säkert så att det beror på semestrar. Det är ju sånna tider nu. Håller tummarna för dig. Det går säkert bra. Stor kram Sonja.

    SvaraRadera
  7. Go' kväll, gummegumman!
    Kikar bara in för att säga god natt. Är du ok? Hoppas att du får sova gott i natt. =)

    Kramkramkram

    SvaraRadera
  8. Hej, vill bara säga att jag tycker att du är helt otroligt stark. Att kunna skriva om det som du gör. Önskar av hela mitt hjärta att du får ett bra besked på fredag.
    När jag gjorde ett test fick jag oxå vänta med svaret så det är nog de vanliga rutinerna..

    Massor av kramar Milla

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad