om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

onsdag 29 juni 2011

en skön ledig dag :)

Vilken härlig morgon att vakna till. Fåglarna kvittrar så de nästan sätter i halsen. 
Kan fåglar det? hihi
Solen värmer så gott. 
Det kommer bli väldigt varmt idag. 
Det känns redan.


I dag är jag ledig hela dagen.
Hade tänkt att fixa med gäststugan så den kan målas. Kanske redan i morgon.
Åka till Erikshjälpen som öppnar 12. Då är det lång kö.
Men jag väntar lite så  jag slipper köa, inte riktigt min grej.
Jag har väldigt svårt att stå still så.
Rygg och nacke säger ifrån.
Jag kan till och med bli yr.


Jag har redan hunnit med två tvättar som hänger ute. 
Det kommer dofta såå gott :)
Innan jag börjar tänkte jag ta med mig kaffe och dagens tidning och sätta mig i min pensionärsstol.
Med min fina radio, härligt.
I dag ska jag verkligen njuta <3

Återigen tjatar jag :
Glöm inte solskydd.
Och solen är som farligast mellan 11-15.
Puss och kram
<3


2 kommentarer:

  1. Heej!
    Ja du, jag har väldans energi ibland :)
    Mjo en skvätt näring är nog inte fel eftersom jorden inte bär på så mycket näring.
    jaa men klipp av några murgrönor dem rotar sig ju riktigt bra i vatten.

    Värmen jaaa, det koka här och jag hoppas acn pallar idag på jobbet. Å andra sidan ska vi få den fixad idag :) Annars blir det pust hihi.

    Ha en mysig ledig dag, kram

    SvaraRadera
  2. Halloj vännen
    Härligt med en ledig dag ,passa på att njuta ..fast i skuggan ;) de är så varmt så man vet inte va man ska ta vägen .
    Ha nu en ljuvlig dag så kanske vi hörs i kväll.
    Kramen Anette

    Ps. du har väl inte missat min lilla utlottning ;)

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad