om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

söndag 1 maj 2011

oj vad trött man kan bli ;)

kaffe-platsen

 God kväll :)
I  dag har jag verkligen vilat. Hihi, inte ens bloggat mitt på dagen !!
Har gått i mjukis hela dagen och inte gjort någonting alls... nästa ;)
Bacca har varit på stan med kompis och gjort några härliga inköp.
en ensam liten blomma har hittat upp

Michis hämtade jag hem vid halv två. Ganska pigg .
Men på hemvägen hände det som är såå typiskt för denna dag !!
Varje första maj har vi en kortege av veteranbilar och motorcyklar genom stan.
HUNDRATALS !!
Och de börjar från vårt område. Och det finns bara EN enda väg till oss...
Såå det blir tvärstopp . Du kommer inte ut ur vårt villa-område och inte in ;(
Som tur var hade jag koll på det och Michis och jag handlade Mc D . Så när vi hamnade stilla i bilkön tog vi fram vår mat och mumsade :):)
Det tog 40 minuter så vi hann gott och väl äta upp. 
Vi insåg att det hade varit gott med en glass också.
Synd att vi inte tänkte på det, fniss

Nu fortsätter jag med mitt softande :)
Och så blir det full fart i morgon igen.

Har ni också haft en softardag ;)
Det behöver man ibland!!

Sov gott och dröm sött


3 kommentarer:

  1. Softardagar är guld! Bra preppat med bilmat, det borde jag också gjort för kosläpp var betydligt mer populärt än vad jag trodde :D

    Vad gulligt av dig att skicka bli-frisk-önskningar! Tror att det hjälpte för nu mår jag lite bättre.

    Ha en härlig start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Vilken skön och härlig dag du har haft! :)) Nu softar jag i soffan och ska kolla på "Det blir bättre", ikväll är Magdalena Graaf med och berättar om sin hemska upplevelse. Jag har läst hennes bok, så sorgligt. Hoppas du får en mysig kväll. Kram

    SvaraRadera
  3. Hi hiii Ja när mina blir "stora" springer jag hemifrån när hungern slår in ;)

    Skööönt med en slappar dag! Undrar när en annan ska få en *fniss*

    Ha det gott och kram till dig/ Erika

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad