om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

lördag 21 maj 2011

massor att göra


God härlig lördagsmorgon alla rara :)
Ja , här är solen på väg upp.
Vad härligt.
Man blir så glad i hela kroppen och knoppen...
I dag blir det först ett möte med min revisor och så ska jag hjälpa en tjej med hennes hår.
Hon ska vara värdinna på ett bröllop.
Och hennes frisör blev sjuk.

Sedan ska jag ta Michis på shopping igen och se om vi hittar något.
Och till kvällen kommer gäster.

Det blir en härlig dag !!
Önskar er alla det samma
<3

4 kommentarer:

  1. Låter som ännu en fullspäckad dag!

    Även här blir det full fart! Ska strax åka in till stallet... Dottern ska vara med på ridhusets HORSE SHOW idag. Så först ska hästen göras iordning och sen lär man ju inte komma därifrån förrän heeeela showen är klar... Men mysigt är det.. (det är bara sonen som knorrar lite, han hade gärna stannat hemma... ;)))

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. bara roliga att-göra-saker!
    Hoppas att ni får en trevlig kväll med besök!

    Kram p.

    SvaraRadera
  3. Oj, oj, låter lite stressig men väldigt roligt!
    Pssst...Jag är tillbaka! N lyckades till slut få liv i datorn mot alla odds. Hurra! =)
    Ha en härlig kväll med god mat och goda vänner.

    Kram Emma

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad