om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 31 maj 2011

hej igen :):)


Nu är jag allt snabb eller hur !!
Har lite att ta ikapp från helgen :)
Abstinensen gör sig påmind.

Ser ni vad jag har :):)
den helt fantastiska bloggaren " Emmas vita drömmar "
tipsade mig om dessa däckstolar.
Och jag köpte två!!
Och nu är en av de på plats.
Och jag kunde inte låta bli att fota direkt:)


Det var dessa stolar som jag skrev om förra veckan om det fantastiska köpet jag gjort.
Jag har länge velat ha dessa stolar men de är ganska dyra, så jag hade en tro på att jag aldrig 
skulle bli ägare av ett par.



Men nu är jag det 
hurra !!
Tusen tack Emma 

7 kommentarer:

  1. Där kommer du sitta skönt :) Dem där stolarna är ju fina så 2 ien på dem.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så fint!
    Vill ju med ha, får nog ta o visa maken hur snyggt det blir på din o Emmas blogg! =)

    Kramen!

    SvaraRadera
  3. SNYGGT!!
    Där kan du ligga hela sommaren.
    Kram / Eva

    SvaraRadera
  4. Jättefina stolar! Vill också ha!!

    Var har du köpt dem - och hur mkt kostade de??

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Hihi - du e la för go, Nettis-plettis! ;) Det är bara kul att jag för en gångs skull kunde komma med ett tips som någon hade nytta av, såg själv annonsen av en ren slump - vilken tur!!! I kväll har jag suttit i mina stolar och snusat doft av kaprifolen som blommar här hemma nu - helt underbart!
    Ha det gött!

    Kramkramkram

    SvaraRadera
  6. Underbara stolar du har köpt. Kram Sonja.

    SvaraRadera
  7. Underbara stolar, önskar mig också ett par!
    Ha en skön helg!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad