om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

lördag 30 april 2011

så glad :-D

1:a pris går till:

Den härliga bloggerskan Nettan som har bloggen Dagdrömmar i vitt. Där skriver hon om
inredning, livet, basket, sina döttrar och annat, så kika in hos henne. :)) 
Nettan vinner en fin liten mjölkkanna från Miljögården
och den är sponsrad av inredningsbutiken Vitt & Vackert 



Hej igen ! :-D

Nu är jag verklligen GLAD :)
Jag har vunnnit första pris.
Och precis som den fantistiska bloggerskan skriver har jag aldrig vunnit saker.
Jag drar allttid nitlotter, men någon ska ju ta dom också.
Annars vinner ju ingen annan.
Men nu är det min tur !!
Och vilken fin kanna. Jag hade själv glömt bort att jag var med.
Så det blev en riktigt glad överrakning. :)
TUSEN TACK
Min lilla stuga

4 kommentarer:

  1. Stooort grattis!! :)) Vi hörs av under dagen så vi får ordna med adressen så jag kan skicka ditt pris! :)) Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Grattis! =)
    Vilken fin liten kanna!

    Ha en fin valborg!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  3. Massa grattis! Och hoppas att du har en fin Valborg.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Grattis till det fina priset !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad