om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

söndag 3 april 2011

regnpaus


Ja då regnar det här i Norrköping, så då får man ta en kaffe och bloggpaus;)
Har städat i uterummet och invigt det och använt ett av mina fönster på altanen. Visar bilder till kvällen.
Innan regnet var det riktigt varmt ute. Jackan fick stanna inne !!!
På  bliderna ser ni mina favoritsaker just nu. Min rosa !? halsduk och min gamla väska som snart trillar i bitar.
Har piffat upp dem med lite blommor:)
Ha en skön fortsatt dag, och tusen tusen tack för era kommentarer <3


1 kommentar:

  1. Såå fina!
    Väskor och shalar kan man ju aldrig få för många av, ler.
    Här har vi grillpremiär idag och killarna är ute och sköter grillandet trots att vädret inte är det bästa.
    Ha en mysig söndag kväll!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad