om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

söndag 17 april 2011

pensionärsvarning nr 2

Tänkte lämna basketen för en stund ;)
Visar bilder på mina "gamla" carptistolar som fått ny skepnad:)

Från bruna med grönt skin, till vitt, med ett ljust tyg.
Det blev en helt ny stol.
Jag är jättenöjd. :)

Jag är värre än pensionärerna...
I dag vakna de jag tjugo över fem ????

Det var ljust ute så jag hade svårt att somna om.
( eller så var det nervositet inför dagen )
SÅÅ det var bara att hoppa upp och laga sin gamla vanliga havregrynsgröt;)
Tänk att man kan tycka så illa om något och sedan lära sig äta det.
Och sedan inte vilja ha något annat.
Min kropp säger bara : havregrynsgröt, havregrynsgröt. !! till mig varje morgon.
Jag har inget sug alls efter en macka med något gott på, inte minst bregott;)

Nu till den stora dagen. Vi sticker hemifrån  halv åtta för att kolla våra grabbar födda 96.
 De har tagit sig till final mot alla odds.
( I går slog de ett lag som är ute i euoropa och spelar. )

I eftermiddag är det tjejernas tur.
De möter Uppsala, som de slog i senaste gruppspelat med mer än 20p.

Vi har en fantastisk dag framför oss.
Jag önskar er alla en lika skön dag. Ni är säkert ute i solen ...
Ni får njuta för mig också <3

Glöm inte vara snälla mot varandra :)
Och solskydd !!



4 kommentarer:

  1. Hahaha..känner igen det där även om jag inte alls spelar i samma division som dig..;) Jag vaknade sju och tycker det är alldeles för tiiiidigt!

    STORT LYCKA TILL idag nu till "alla" dina basketspelare:) Jag lovar att njuta utomhus åt dig..;)

    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  2. Hi,hi här är en till som oftast är uppe tidigt.
    Hoppas ni får en bra dag med sport!
    Lycka till kram
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att vara morgonpigg, jag är en riktig nattuggla = ). Hoppas det går bra i basketen idag! Finfin stol!

    Som det kan bli, jag tar lov och du får mer att göra på jobbet = ), hm...

    Ha en skön dag!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  4. vilka fina stolar! Gillar tyget skarpt!

    Hoppas ni har en skön dag!

    Kram p.

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad