om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 11 april 2011

ny härlig vecka


God morgon vänner.
Hoppas ni sovit gott :)
Det har jag, som en stock.
Idag blir det jobb till kvällen som vanligt.
Men jag ska "sluta" lite tidigare än vanligt.
Familjen ska gå på ligabasket i kväll.
Dolphins herrlag spelar semifinal mot Solna. Det står 1-1 i matcher tror jag.
Våra herrar vann ju SM-guldet förra året så de har lite press på sig i år ;)
Det brukar vara roliga matcher i alla fall.
Fest och mycket folk.

Jag hoppas själv hinna måla lite under min lediga förmiddag, mellan all tvätt.
Vi har såå mycket tvätt. Måste tvätta varje dag för att hålla undan. Nu har helgen gått utan en enda tvätt.
Det rinner över av kläder i tvättstugan;)
På bilden ser ni mina favorit-servetthållare från guldfynd.

HA nu en riktigt skön måndag, tänk på att ta vara på alla dagar. Inte bara längta till nästa lediga helg:)

4 kommentarer:

  1. Hej vännen! God start på den nya veckan. Här svämmar också tvätten över:-) Har varit ute hela helgen så det har inte blivit så mycket gjort inne.
    Kraaaam Malin

    SvaraRadera
  2. Önskar dig också en fin måndag och hoppas matchen blir spännande ikväll:)
    Måste också ta tag i tvättkorgen..man har ju inte varit inne så mycket i helgen så den har bara fyllts på..;)

    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  3. Fusk! Vill med ha den butiken :) Hoppas du vinner!
    Ha en riktigt härlig dag, Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vilken mysig blogg du har!

    Mvh Liza

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad