om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

onsdag 13 april 2011

nu blev det lite sent




Oj vad sent det blev.
Har suttit i telefon med en riktig vän och fått lättat mitt hjärta.
Känns skönt.
Lite turbulent i dag men inget farligt.
Men jag är en sådan person som inte sprider rykten eller lögner. Därför blir en sådan här sak så jobbig att bära. När man vet av hela sitt hjärta att det som sprids som rykten är lögner. Och det är vuxna som sprider dem.
Kommer aldrig förstå mig på sådant. En del människor gör uppenbarligen vad som helst för att rädda sitt eget skinn.
Sorgligt !!

Visar bilder på mitt andra fönster- jobb för dagen.
Fick ta plats i uterummet.

Hoppas ni haft en skön dag. Jag har frusit lite för det har verkligen varit kallt.
Men till helgen ryktas det om lite värme igen:)
Tack för alla fina kommentarer ni lämnar hos mig. Nya som nygamla bloggvänner <3
Sov gott och dröm sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad