om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 12 april 2011

lugn och fin :)




Nu har jag fått lugnat ner mig och det känns lite bättre.
Nu hoppas jag att de vuxna tar sitt ansvar ,  så ungdomarna får upprättelse.
Och vågar lita på vuxenvärlden.

Visar bilder på det finaste jag har. Överst Becca som snart blir 18 år
och sedan Michis som blir 16 år i höst.

Utan dem kan jag ibland undra hur jag orkat med alla år av rehab från Wiplash skadan och sedan cancerbeskedet. Och allt där i mellan.
Barnen är verkligen det som håller en flyatade i svåra tider.
Man kan hamna i någon form av trans, sitta och titta på dem och undra. Var kom dessa vackra varelser ifrån.
Och vad ska det bli av dem som vuxna.

Mina börjar ju bli stora och man ser mer och mer hur den vuxna människan växer fram.
Det är väldigt spännande och samtidigt lite skrämmande.
Snart är de utflugna och har sina egna liv.
Då hoppas man att man varit en bra förälder så man får var med på ett hörn.
Jag tror jag får det :)

Har inte hunnit svara på era inlägg hos mig idag. Men jag tackar allra ödmjukast .
Och lovar skärpa mig i morgon <3
Nu ska jag titta runt lite innan det blir sängen, är väldigt trött...
Sov gott och dröm sött <3

3 kommentarer:

  1. Såå söta flickor du har..verkligen jättefina:)
    Jaaa..barnen är det bästa man har..vad gjorde man utan dom:)

    Sov så gott sen
    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Vilka söta döttrar du har och jag kan inte ens föreställa mig vad du har/går igenom. Hoppas du får en skön kväll och jag håller med dig, barn är det bästa man har. :) Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka vackar flickor du har vännen!
    Ja, vad vore livet utan barnen....
    Förstår att de hjälper dig genom dina svårigheter.
    Många morrnar hade jag stannat i sängen om inte min 4 åriga solstråle hade dragit mig upp, ler. Han håller mig sällskap och förgyller mina arbetslösa, men ej sysslolösa, dagar här hemma som nu blivit allt för många...
    Barnen är det bästa vi har!
    Ta hand om dig och din fina familj.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad