om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 25 april 2011

jag är så glad

löjtnantshjärtan som blommar för fullt



mer som blommar i min trädgård


en liten pellisblomma trillade av och fick en ny plats


Jag är så glad i hela kroppen.
Tänk vad en påskhelg kan göra. Och en dag i min trädgård, så klart.
Det känns som jag skulle kunna fortsätta hela natten ute, men så känner jag hur trött och sliten jag
är i kroppen. Från huvudet till tårna. :)
Michis och jag avslutade med lite mag och ryggövningar som vi gör varje kväll.
Nå ja nästan varje ;) hihi
Becca sover hos sin pojkvän och har haft en bra kväll med kalas :)
Nej nu, ni goa vänner ;) Nu ska jag allt sova.
Ligger faktiskt redan i sängen med datorn i knät.
Ska inte bli en vana hihi , not :)

Nu tar en ny arbetsvecka fart. Jag önskar er alla en vänliga veckan :)
Eller alla veckor borde vara vänliga. Eller hur?!
Det tänker i alla fall jag leva efter <3

Sov gott och dröm sött :)




1 kommentar:

  1. Oj har din löjtnantshjärta redan börjat blomma?! Min har inte ens växt färdigt än.
    Så underbart när det blommar för fullt i trädgården!

    Ha en bra dag och kväll på jobbet!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad