om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

torsdag 7 april 2011

hej och hå


God kväll :)
Här har vi blåst bort i dag har ni?
Men det har varit sol och ganska varmt. 9 grader nu ikväll :)
Blev en lång dag på jobbet i dag. Sista kundens hår kronglade, så det blev lite exta jobb.
Men det är sådant som händer.
Bara kunden känner att han eller hon blir omhändertagen till 100%
Så får det ta hur lång tid som helst.
Kunderna är ju levande reklampelare. Det får man aldrig glömma bort.
visar bilder på mina helt fantastiska tulpaner. De ser nästan ut som rosor.

I övrigt har det varit en bra dag. Har faktiskt inte tänkt så mycket på cancern och nacken har varit ganska snäll mot mig idag :)
Ska bli skönt att lägga huvudet på kudden.
Och Ni ,  i morgon är det fredag ...Igen !!
Jag älskar fredagar.
´Nu ska Michis hoppa in i duschen, hon har tränat sent i kväll.
Torsdagarna blir det alltid sent i säng.
Det är hårt att vara " elit " idrottare...
Man blir ganska fachinerad av de som dag efter dag, ibland flera gånger per dag, hoppar i och ur träningskladerna. Jag undrar vad de har som inte jag har ;)

Måste också tacka för era fina kommentarer om skafferiet.
Jag är väldigt nöjd :)
Jag ser fam mot att börja använda det. Tänk bara att åka och storhandla och så kunna fylla upp med torrvaror och likande.
Helt plötsligt blev det lite roligare att handla:):)
Nej nu får jag allt sluta skriva. Om ni har orkat läsa ända hit,
sov gott och dröm sött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad