om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 19 april 2011

god kväll :) vänner där ute

 När jag kom hem från jobbet blev det till att damsuga...
Min hobbysnickare till man lagade mat:)
Så nu först har jag tid att skriva.
Min dag på jobbet har varit kul som vanligt:)
Kunderna har berättat hur fint vädret varit utanför, hihi.

Becca som går andra året på gymnasiet läser till Stylist.
Här har hon stylat lillasyster till en Togafest.
Jag fick äran att sy klänningen.
Sydde och stickade mycket för lääängen sedan.
Så det var kul att få skapa lite.



I morgon blir det jobb igen. Men då slutar jag klockan tre.
Då ska jag verkligen ta tag i påsken :):)
Måste ju i alla fall få till några påskägg<3

Jag hoppas ni haft en skön dag.
Att era nära och kära mår bra.
Och att ni haft tid att njuta av livet:)
Sov gott och dröm sött <3


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Va kul att läsa till stylist! Så fin hon är, stylad och allt. Önskar jag kunde sy...har mycket ideer, men svårt att genomföra dem ibland.
    Önskar dig en fin dag i mon.
    kram Malin

    SvaraRadera
  2. Åh, va kul att bli stylad! :)) Hon liknar en gudinna. :)) Duktiga ni är som stylar och syr. Sov så gott. Kram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad