om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 1 april 2011

fredagsmys

Här har det varit mörkt hela dagen. Så då får man pigga upp sig men lite vårplantering.
Denna står på vår entréveranda.

Är inte fredagkväll den mysigaste på hela veckan ? Man har en härlig arbetsvecka bakom sig och en ännu härligare helg framför sig :)
Min hobbysnickare kommer fortsätta med skafferiet. Jag hoppas att det blir klart i helgen. Men jag har säkert fel...

...Ni som hobbysnickar vet säkert att man kan tredubbla den tiden man tror det ska ta.
Det gäller i alla fall oss;)
Hoppas ni alla haft en skön kväll.
Och får en riktigt god natts sömn :)
Glöm inte krama om varandra...jag ska ge barnen en extra stor kram <3 inna vi hoppar i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad