om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 29 april 2011

Fredag kväll på stan


Det blev en liten middaslur på eftermiddagen i dag :)
Avslöjad!!
Jag brukar försöka hinna med en liten lur varje dag.
Då orkar jag med kvällen lite lättare.
Tror att alla skullle behöva en powernap då och då :)



Kvällen spenderade Becca och jag i lite klädaffärer, och så hanlade vi mat för morgondagen.
Då kommer det väldigt goda vänner hit.
Det ska bli riktigt mysigt att få grilla, sitta ner i uterummet och bara snacka ;)
och se solen gå ner. Kanske det blir en tur till brasan eller så blir det ett dopp i bubbelpoolen.



Innan vi for iväg hann jag med en fika i solen. Och en härlig cup cake :)
Det är Michis som är så duktig på att baka.
En dröm hon har är att bli bagare.
Tiden får utvisa vad det blir ;)

Åter igen hoppas jag att ni alla haft en skön dag <3
sov gott och dröm sött


2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag ni har haft. :) Dom ser smarriga ut dom där cupcakesen! :) Fina hjärtan som ligger på, kan man köpa dom i vanlig affär? Kika in på blogg så får du se något. Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en mysig dag! De där goda kakorna ser mördande goda ut!!
    ha en fin helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad